اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

ایران برنده رقابت با استکبار در جریان اجلاس سران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد رقابت بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا است، گفت: به طور قطع برنده این صحنه افتخارآمیز ایران خواهد بود.

ایران برنده رقابت با استکبار در جریان اجلاس سران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ابراهیم کارخانه‌ای بعد از ظهر امروز در آیین یادواره 25 شهید کارمند دولت در مسجد امام حسین(ع) شهر تویسرکان در جمع رؤسا و کارمندان شهرستان با بیان اینکه شهیدان قبله‌نمای جامعه اسلامی ایران هستند اظهار داشت: شهدا با خون مطهرشان و مرکب قلمشان به پیروان خود حماسه، ایثار و عرفان می‌آموزند.

وی ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای دولت، افزود: شهیدان رجائی و باهنر دو سردار نهضت عرصه خدمت به مردم ایران اسلامی هستند که دولتمردان ما در پرتو افق روشن آنها راه ایثار و خدمت‌رسانی را پیدا می‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد یک رقابت بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا است، تصریح کرد: به طور قطع برنده این صحنه افتخارآمیز ایران خواهد بود چراکه پشتوانه قدرت ما خداوند متعال و روحیه شهادت‌طلبی ملت غیور ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در کشور ما نشان از عزت و اعتلای قدرت همه‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: جنبش عدم تعهد قوی‌ترین حمایت‌های هسته‌ای را از سیاست بین‌المللی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر این موضوع که فناوری صلح‌آمیز حق مسلم کشور ماست، نشان داد چراکه اینها متوجه این موضوع هستند که ایران در حقیقت در خط مقدم سیاست‌های هسته‌ای در جهان قرار گرفته است.

وی افزود: دشمنان برنامه‌های خود را به صورتی چینش کرده‌اند که تنها پنج قدرت در دنیا که حرف اول را در این زمینه می‌زنند حضور فعال داشته باشند و کشورهای دیگری که می‌خواهند به این فناوری دسترسی پیدا کنند باید در راستای سیاست‌های سلطه‌طلبانه آنها حرکت کند. 

کارخانه‌ای با اشاره به اینکه دشمن بر این موضوع کامًلا واقف است که فناوری هسته‌ای باعث اقتدار و الگوی برتر دینی و علمی ایران اسلامی در عرصه جهانی می‌شود، تصریح کرد: استکبار تلاش دارد با سیاست‌های سلطه‌طلبانه تحریم و فشارهای اقتصادی ما را از این فناوری محروم کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه راهکار راهبردی مقام معظم رهبری، کاربرسازی اقتصاد مقاومتی در بدنه مدیریتی کشور نقشه آنها را خنثی خواهد کرد، تصریح کرد: انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست و ما باید با تبعیت از فرامین مدبرانه ولایت با تمام قدرت در مقابل تحریم و تهدیدات استکبار و دست‌نشانده‌های آن ایستادگی کنیم.

وی در پایان متذکر شد: جنگ امروز دشمن در برابر ما جنگی نامحسوس فرهنگی، اقتصادی است و ممکن است مدت زیادی ادامه داشته باشد پس باید خودمان را آماده کنیم و با همه توان با بهره‌وری جامع از تمامی فرصت‌ها از دین و عزت و خودمان دفاع کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول