اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

اجلاس سران جنبش غیر متعهدها نفوذ ایران در منطقه را نشان داد

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: اجلاس سران جنبش غیر متعهدها در ایران نفوذ ایران در منطقه را نشان داد و یک بار دیگر شکست سنگینی به استکبار وارد کرد.

اجلاس سران جنبش غیر متعهدها نفوذ ایران در منطقه را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده ظهر امروز در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد ضمن تبریک هفته دولت به برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در ایران به عنوان رویداد مهم جهانی اشاره کرد و گفت: برگزاری این اجلاس نمادی دیگر از موفقیت و نفوذ ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل است.

وی با بیان این که این اجلاس نشان داد که هیچ تحریمی علیه ایران اثرگذار نخواهد شد، افزود: دنیا امروز به اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در تصمیم‌گیرهای مهم جهان اعتراف کرده که این حاصل تبدیل چالش و تهدید دشمن به فرصت از سوی مقام معظم رهبری است.

استاندار لرستان گفت: جمهوری اسلامی ایران با حضور مقتدرانه در عرصه بین‌الملل ثابت کرده که برای اداره جهان، برنامه و حرف تازه و نو برای گفتن دارد.

دهمرده با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف جهانی گفت: دست‌آوردهای نظام اسلامی ایران سال به سال رو به پیشرفت و گسترش است و استکبار جهانی از این پیشرفت‌ها هراس دارد.

استاندار لرستان گفت: موفقیت‌های نظام در عرصه‌های مختلف جهانی در حالی حاصل شده که استکبار جهانی از راه‌های مختلف علیه ایران توطئه می‌کند.

وی اظهار داشت: به رغم اقدامات صورت گرفته از سوی استکبار برای کند کردن روند پیشرفت ایران، این نظام با اقتدار در عرصه‌های مختلف حضور یافته و روز به روز بر قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

استاندار لرستان به اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف عمرانی، آموزشی، ورزشی، بهداشت و درمان و سایر بخش‌ها در استان لرستان اشاره کرد و افزود: بیش از 666 طرح و پروژه هفته دولت در لرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی یادآورشد: معدل کار و فعالیت در استان لرستان قابل قبول است هر چند که هنوز کمبود و ضعف وجود دارد.

استاندار لرستان در ادامه به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد به دور از هر گونه شایعه و تعریف و تمجید با جدیت و تلاش به فعالیت ادامه داده و در انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم تنها رضای خدا را در نظر داشته باشند.

دهمرده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: رمز موفقیت شهیدان رجایی و باهنر کار و تلاش برای خدا بود.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر، با توکل به خدا با شتاب به فعالیت ادامه داده و وقت خود را صرف کارهای حاشیه‌ای نکنند.

در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کرده و بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول