اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

فرماندار نوشهر:

حضور 120 کشور در اجلاس سران غیرمتعهد نشانه اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد گفت: ریاست کشورمان بر این جنبش نشان ‌دهنده اقتدار ایران است.

حضور 120 کشور در اجلاس سران غیرمتعهد نشانه اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری نوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت از برگزاری ملاقات عمومی استاندار و مدیران کل استان در جمعه هفته جاری در نوشهر خبر داد.

قمی‌اویلی افزود: اگر چه عمر دولت شهید رجایی کوتاه بود اما خصوصیات بارز آن موجب ماندگاری آن دولت به‌عنوان دولت مکتبی در طول سال‌های پس از انقلاب شده است.

این مسئول «با مردم صادق بودن» و «خدمت بی‌منت به مردم داشتن» و همچنین «ولی نعمت دانستن مردم» را رمز بقای دولت ارزشی شهید رجایی دانست و ابراز داشت: دولت‌های بعد سعی کردند خود را با معیارهای دولت رجایی بسنجند و آن را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم تصریح کرد: پرکاری، کار برای رضای خدا، ایثارگری در مقابل زیاده‌خواهان و حقوق اصلی ملت جزء اقداماتی بوده که این دولت در کارنامه خود دارد. ضمن اینکه سفرهای استانی و حتی سرکشی کردن به دورترین نقطه کشور سند ماندگاری دولت نهم و دهم بوده و هست.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: اجرای هدفمندی یارانه‌ها و توجه به دهک‌های پایین جامعه، پشتکاری و تلاش بی‌وقفه و نیز ایستادگی در عرصه سیاسی به‌ویژه در بحث انرژی هسته‌ای از دیگر شاخصه‌های دولت احمدی‌نژاد است و این در حالی است که دشمنان نظام همواره سعی داشتند به مردم القاء کنند که از حقوق هسته‌ای خود کوتاه بیایند تا شرایط‌شان تغییر کند؛ اما مردم با ایستادگی و مقاومت خود در برابر هرگونه فشار و تحریم پاسخ آنها را دادند.

قمی‌اویلی با بیان اینکه دشمن با بومی‌شدن هسته‌ای ما مشکل دارد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران توانست از فضای خاص حاکم بر خود به فضای بومی تبدیل شود و امروز در عرصه‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و حتی دیگر کشورها را از داشته‌ها و علم خود بهره‌مند سازد.

این مسئول با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران افزود: ریاست کشورمان بر این جنبش نشان‌دهنده اقتدار ایران بوده و اینکه انقلاب اسلامی می‌تواند در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و... نقش مهمی ایفا کند.

وی در همین رابطه اذعان داشت: حدود 120 کشور در این اجلاس شرکت دارند و حدود 2 هزار خبرنگار پوشش این اجلاس را برعهده دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول