اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهرستان پلدختر و معمولان در مجلس:

اجلاس سران غیرمتعهد میخی بر تابوت سیاست‌های اوباما در منطقه است

خبرگزاری فارس: نماینده شهرستان پلدختر و معمولان گفت: برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد در تهران میخی بر تابوت سیاست‌های سلطه‌طلبانه اوباما در منطقه است.

اجلاس سران غیرمتعهد میخی بر تابوت سیاست‌های اوباما در منطقه است

 علی کائیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: برگزاری این اجلاس، میخی بر تابوت سیاست‌های سلطه‌طلبانه اوباما در منطقه است و برگ زرینی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران و موجب اعتلا و ارتقای جایگاه آن است.

وی افزود: حضور هیئت‌های عالی‌ رتبه بیش از 120 کشور در اجلاس سران عدم تعهد فرصت خوبی برای شکستن تحریم‌ها و نشان دادن عظمت ایران اسلامی به رخ استکبار جهانی است.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در تهران آمریکا، رژیم صهیونیست و ایادی غرب را به شدت عصبانی کرده و به طور حتم نتایج خوبی از این اجلاس نصیب ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه می‌شود.

کائیدی با بیان این که بدون شک اجلاس جنبش غیرمتعهد مسیر را برای ارتقای جایگاه ایران در جهان هموار می‌سازد، گفت: این اجلاس تیر خلاصی به استکبار جهانی است و در نهایت در این اجلاس ایران اسلامی اقتدار خود را به منصه ظهور می‌رساند.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نقش بسیار تاثیرگذاری در عرصه‌های جهانی جنبش غیرمتعهدها را از مهم‌ترین جنبش‌های جهانی پس از سازمان ملل متحد دانست و گفت: ایادی استکبار هر چقدر که در صدد منزوی کردن ایران هستند شاهد اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی در عرصه جهانی ظاهر می‌شود.

کائیدی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها علیه ایران بی‌اثر است و یک بار دیگر کشورهای اروپایی به خصوص آمریکا در این عرصه شکست خورده است.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول