اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

اجلاس غیرمتعهدها در تهران جواب دندان‌شکن به سران 5+1 است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در تهران یک دهن‌کجی به آمریکا و جواب دندان‌شکن به سران کشورهای عضو 5+1 است.

اجلاس غیرمتعهدها در تهران جواب دندان‌شکن به سران 5+1 است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در دیدار با مدیران و کارمندان بسیجی اظهار کرد: بسیج مصداق کامل شجره طیبه است و در زمان دفاع مقدس پیروز و نقش‌آفرین میدان بوده است و حضور لشکریان مخلص خدا در امر سازندگی و جنگ نرم باعث مباهات و افتخار است.

وی افزود: ادارات پیشانی نظام هستند و ایجاد رضایتمندی و حفظ ارزش‌های دین از رسالت‌های مهم کارمندان دولت مخصوصاً کارمندان بسیجی است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث ایجاد تحولات اساسی و بنیادی در ادارات کشور شده است، تصریح کرد: ایجاد تحولات بنیادی و اصولی در ادارات با نشات از آموزه‌های قرآنی و دینی از وظایف مهم کارمندان بسیجی در دستگاه‌های دولتی است.

آیت الله شبستری با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران گفت: استکبار جهانی با ملت ایران همواره در حال جنگ و ستیز است.

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس استکبار جهانی جنگ فرهنگی و نرم را بر ملت ایران ناخواسته تحمیل کرد و در این جنگ هم بسیجیان عزیز نقش‌آفرین بوده‌اند و گام‌های اساسی را برداشته‌اند.

امام جمعه تبریز افزود: بسیجی بودن مدیران رسالت سازمان‌ها و ادارات را سنگین‌تر کرده است و تفکر بسیج باعث تحول در سازمان‌ها است و این مجاهدان فی‌سبیل‌الله کاری بس دشوارتر از دوران دفاع مقدس را عهده‌دار هستند و اصلاح محیط از وظایف این انسان‌های بزرگ در جامعه است.

وی نهضت بیداری اسلامی را از ثمرات جهانی انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: ملت بزرگ ایران به برکت این انقلاب اسلامی و رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری برای تمام ملت‌ها الگو و سرمشق شده‌اند و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی رسالت همه ملت و دولت و بسیجیان عزیز است.

رضا رضوانی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا گفت: حضور بسیج در سازمان‌ها و ادارات برای اشاعه ایده و تفکر بسیج است و این حضور باعث توانمندی و تقویت دستگاه‌های دولتی برای نیل به اهداف سازمانی و افزایش رضایت‌مندی ارباب رجوع به سازمان‌ها است و اساسی‌ترین نقش بسیج در ادارات تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی در مجموعه‌های سازمان‌ها و ادارات است.

وی در ادامه یادآور شد: این افتخار بزرگی بر مردم با صفای آذربایجان‌شرقی است که تمام مدیران سازمان‌ها و ادارات، عضو سازمان بسیج بوده و حضور مدیران در فعالیت‌های بسیج باعث تقویت و موفقیت مأموریت‌های بسیج در سازمان‌ها و ادارات است.

رضوانی با اشاره به نقش بسیج در امر به معروف و نهی از منکر و ارتقای معنویت و دینداری در ادارات افزود: برپایی جلسات و نشست‌های بصیرتی و آموزش‌های قرآنی از برنامه‌های مهم این سازمان بوده و برنامه‌های ویژه خواهران نیز در ادارات برگزار می‌شود و برای اشاعه فرهنگ حجاب، جلسات حجاب و عفاف در تمام سازمان‌ها و ادارات استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول