اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نخستین نماز جمعه منطقه اردهال برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین نماز جمعه منطقه اردهال از توابع شهرستان کاشان با حضور مسئولان این منطقه طی مراسمی برگزار شد.

نخستین نماز جمعه منطقه اردهال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، امام جمعه منطقه اردهال کاشان در نخستین نماز جمعه این منطقه باشکوه برگزار شدن اجلاس کشورهای عدم تعهد را پاسخ دندان‌شکنی به جوسازی آمریکا و  برخی کشورهای اروپایی دانست.

حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در این اجلاس، سخنان معظم‌له را رهگشا و مؤثر خواند و به بخشی از مهم‌ترین فرازهای فرمایشات ایشان در زمینه انرژی هسته‌ای و تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز  هتک حرمت به ائمه بقیع توسط وهابیت خاطرنشان کرد: آشوب‌های اخیر در کشور سوریه نیز توسط وهابیون و ایادی آنها صورت می‌گیرد.

امام جمعه منطقه اردهال در بخش دیگر از خطبه‌ها با اشاره به اهمیت بارگاه حضرت سلطانعلی‌بن محمد باقر(ع) به عنوان یکی از برجسته‌ترین فقهای تشیع و فرزند بلافصل امام باقر(ع) بر لزوم معرفی این امامزاده واجب‌التعظیم تأکید کرد.

وی برگزاری کنگره‌ای در زمینه معرفی این امامزاده را خواستار شد و بر لزوم همکاری مسئولان شهرستان کاشان برای تحقق این امر تأکید کرد.

سلیمانی همچنین با تشریح جایگاه نماز جمعه و تأثیر برگزاری آن در توسعه منطقه یادآور شد: برگزاری باشکوه نماز جمعه در این منطقه مستلزم وحدت و همکاری مردم این خطه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حکم ابلاغ حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی به عنوان نخستین امام جمعه منطقه اردهال کاشان در پیش از خطبه‌ها توسط حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان رئیس ستاد سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان قرائت و توسط پدر شهید سید مجتبی حسینی به ایشان اهدا شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول