اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نماز جمعه ساری

رسانه‌های برتر ستاد نماز جمعه مازندران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران به اتفاق جمعی از اصحاب رسانه در مازندران مورد تجلیل ستاد نماز جمعه مرکز مازندران قرار گرفتند.

رسانه‌های برتر ستاد نماز جمعه مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت روز خبرنگار، ظهر امروز جمعی از فعالان رسانه مازندران مورد تجلیل قرار گرفتند.

محمدعلی فتح‌الهی معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز مازندران، حسین قبادی، حجت باباپور، تقی مسلمی، زینب نجاتی و عباس نوائیان از عوامل خبری و اطلاع رسانی در واحد اطلاعات و اخبار رسانه ملی بودند که در این مراسم تجلیل شدند.

بهرام دارابی از معاونت صدا وسیمای مرکز مازندران، محمد یخکشی، محمد محمدخانی، داود محمدی و رضا دلدار نیز در این مراسم تجلیل شدند.

از خبرگزاری فارس، جابر معافی سرپرست خبرگزاری فارس، رقیه نعلبندانی، کلثوم فلاحی و جاوید عباسی خبرنگاران خبرگزاری فارس در شهرستان ساری نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

از خبرگزاری مهر، حسین قربانی به‌عنوان سرپرست خبرگزاری مهر و حامد محسن‌نژاد خبرنگار این رسانه مجازی مورد تقدیر قرار گرفتند.

از خبرگزاری ایسنا، مصطفی مهدی‌نژاد به‌عنوان سرپرست خبرگزاری و خبرنگاران این رسانه زهرا طاهری و زکیه اقبالی نیز تجلیل شدند.

از خبرگزاری جمهوری اسلامی هیدجی و خبرنگاران این رسانه آقایان خوبکار، مقوم مدرسی و هاشمی مورد قدرشناسی قرار گرفتند.

به گزارش فارس، رستم دهقان سردبیر هفته نامه پژواک و ابراهیم فلاح عکاس و خبرنگار این نشریه، یاسر معافی خبرنگار روزنامه حرف، درزی‌نژاد مدیر مسئول و سردبیر روزنامه بشیر، علیمرداد وفایی‌نژاد مدیر مسئول روزنامه فجر خزر و خبرنگاران این رسانه مهدی پور عرب و محمد جونبان از روزنامه فجر خزر، لیلا وریجی سردبیر روزنامه وارش و اصغری قاجار به‌عنوان خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی از سوی ستاد اقامه نماز جمعه ساری به مناسبت روز خبرنگار در جمع نماز گزاران تجلیل شدند.

رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه ساری در این باره به خبرنگار فارس گفت: به مناسبت شهادت شهدای خبرنگار، شهید صارمی و یارانش که به روز خبرنگار در تقویم کشور درج شده است بر خود فرض می‌داریم تا از این فعالان عرصه خبر تجلیل داشته باشیم.

مهدی مستشرق ادامه داد: با تاکید نماینده ولی فقیه در مازندران به پاس همکاری صمیمانه رسانه‌های دیداری و شنیداری، مجازی و نوشتاری رسانه‌های مازندران که در طول سال با ستاد اقامه نماز جمعه در انتشار اخبار فعالیت می‌کردند مورد تجلیل قرار ‌گرفتند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در فرهنگ اطلاع‌رسانی نماز جمعه به جامعه به ویژه نسل جوان نقش بسزایی دارند، تصریح کرد: تفکر و قلم خبرنگاران برای شکوفایی نماز جمعه از زمان تاسیس تاکنون به درستی کار کرده است و بسیار نقش‌آفرین بوده‌اند.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه ساری رسانه‌ها را سربازان ولایت دانست و یادآور شد: خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی خود را سربازان ولایت می‌دانند و این تحلیل در توسعه انقلاب اسلامی بسیار موثر است.

به گزارش فارس، محمد جونیان مسئول کمیته خبری و روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران و حسین اعتصامی مسئول فضای مجازی ستاد نماز جمعه ساری نیز در طول سال هماهنگی لازم را با خبرنگاران برای تسریع در جریان اطلاع‌رسانی دارند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول