اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل:

قهرمان طلایی المپیک در نماز جمعه آمل سخنرانی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: قاسم رضایی در نماز جمعه آخرین جمعه ماه رمضان در جمع نمازگزاران آملی سخنرانی می‌کند.

قهرمان طلایی المپیک در نماز جمعه آمل سخنرانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هاشم جمشیدپناه عصر امروز در دیدار قاسم رضایی با فرماندار آمل با اشاره به اینکه حمایت‌های کامل و لازم را از این ورزشکار انجام می‌دهیم تا چهار سال بعد نیز بتواند قهرمان المپیک شود، بیان کرد: باید این قهرمانی را برای چندین سال زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهیم مشکلات حاشیه‌ای این قهرمان را از ورزش دور کند، افزود: تلاش می‌کنیم در المپیک 2016 هم یک مدال کشتی از رضایی داشته باشیم.

جمشیدپناه با اعلام اینکه می‌خواهیم نام رضایی برای همیشه در کشتی ایران زنده بماند، تصریح کرد: مدال طلای المپیک برای آمل ارزشمند بود و موجب خشنودی مردم این شهرستان شد.

وی با اشاره به اینکه در مراسم استقبال بخشی از هدایای قاسم رضایی به این ورزشکار اهدا شد، افزود: بخش‌هایی دیگر از هدایای مردم و بخش‌های خصوصی نیز هنوز اعلام نشده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: جامعه ورزش آمل در نظر دارد که به نحو شایسته از این ورزشکار حمایت کند که امیدواریم در آن مراسم نیز بخش دیگری از هدایا را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه با مدال طلای رضایی جایگاه کشتی آمل ارتقا یافته است، بیان داشت: رضایی در رقابت‌های جهانی ترکیه نیز آماده بود مدال طلا بگیرد اما در برابر حریف رژیم صهیونیستی حاضر نشد و آنجا به وی گفتیم که ثمره دفاع از مردم مظلوم فلسطین را خواهد گرفت.

جمشیدپناه با اشاره به اینکه قهرمان المپیکی آمل در مراسم روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان شرکت می‌کند، افزود: این ورزشکار اعلام کرده است که برای دفاع مجدد از مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی حضور خواهد داشت.

وی گفت: رضایی همچنین در نماز جمعه آخرین جمعه ماه رمضان در جمع نمازگزاران آملی سخنرانی خواهد کرد.

انتهای ‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول