اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

افشای ماهیت پلید صهیونیست‌ها نقطه عطف اجلاس تهران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج گفت: افشای ماهیت واقعی و پلید رژیم غاصب صهیونیستی توسط مقام معظم رهبری گل سر سبد و نقطه عطف اجلاس غیر متعهدها بود.

افشای ماهیت پلید صهیونیست‌ها نقطه عطف اجلاس تهران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: نعمت‌های دنیوی و اخروی با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند و خاصیت نعمات اخروی این است که فناناپذیر بوده و دچار کمبود و نقصان نیستند.

موسوی‌اعظم ادامه داد: خداوند در سرای باقی نعمت‌های فناناپذیری را به مؤمنین واقعی خود هدیه می‌کند که انسان هیچ‌گاه نمونه و ذره‌ای از آن را در این دنیا مشاهده نکرده است.

خطیب موقت جمعه شهر یاسوج در ادامه به مناسبت‌های هفته گذشته و حال حاضر اشاره کرد و گفت: هفته دولت را پشت سر گذاشتیم و باز هم مثل گذشته شاهد خدمات بی‌نظیر این دولت در همه حوزه‌ها بودیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم افزود: خدمات این دولت به هیچ وجه با گذشته قابل مقایسه نبوده و در برخی زمینه‌ها دولت کنونی بیش از ده‌ها برابر دولت‌های گذشته کار کرده که در مناطق محروم و روستایی نمود بیشتری پیدا کرده است.

خطیب موقت جمعه شهر یاسوج تصریح کرد: هر چند این دولت کمتر از یک سال دیگر به پایان عمر خود دارد ولی می‌بینیم که با چه سرعتی کارها را پیگیری می‌کند و هیچ‌گاه دست از خدمت‌رسانی به مردم بر نمی‌دارد.

وی به پیشرفت‌های سیاسی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی در این مدت اشاره کرد و گفت: همین پیشرفت‌های خیره‌کننده موجب توجه بیشتر کشورهای دنیا به ایران اسلامی شده که به رغم همه کارشکنی‌های دشمن بیش از 120 کشور با هیئت‌های عالی‌رتبه در اجلاس نم شرکت می‌کنند.

موسوی‌اعظم در ادامه به برگزاری باشکوه اجلاس غیرمتعهدها در کشور اشاره کرد و افزود: این اجلاس چشم بدخواهان نظام را کور کرد و به دنیا ثابت شد که ایران در تحولات جهانی و منطقه‌ای یک قدرت به تمام معنا بوده و باید به این قدرت بزرگ اسلامی احترام گذاشت.

امام جمعه موقت شهر یاسوج به سخنان رهبری در این اجلاس اشاره کرد و افزود: فرمایشات ایشان نقطه عطف این اجلاس بود که به خوبی ماهیت ضد بشری صهیونیست‌ها را برای مردم جهان و مسئولان عالی‌رتبه کشورها تبیین کردند.

موسوی‌اعظم ادامه داد: رهبری معظم انقلاب پرچمدار رسوایی رژیم نژادپرست صهیونیستی در جهان بوده و سخنان ایشان برای مردم آزاده جهان سند است.

وی به مظلومیت 65 ساله فلسطینیان اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، صدای مردم فلسطین بیشتر به گوش جهانیان رسید و اگر اکنون آمریکا و سران استکباری حامی شماره یک این رژیم نامشروع به شمار می‌روند، ایران اسلامی نیز در پیشانی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در جهان کنونی قرار دارد.

وی به حضور رئیس‌جمهور مصر در ایران اشاره کرد و گفت: همه فهمیدند که کج‌رفتاری این کشور با ملت ایران در طول چند دهه اخیر به واسطه حضور دیکتاتورهای حلقه به گوش در آن کشور بوده و اکنون مرسی اعلام می‌کند روش و تفکر و بینش ما عین ایران است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول