اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رفاه دانشجویان کارشناسی‏ارشد و دکترا

ساختمان هوشمند دانشگاه رودهن تجهیز می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از تجهیز ساختمان هوشمند با همه امکانات لازم برای دانشجویان مقاطع کارشناسی‏ارشد و دکترا خبر داد.

ساختمان هوشمند دانشگاه رودهن تجهیز می‏شود

علی‏رضا ایرانبخش در حاشیه بازدید از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی رودهن که با حضور هیئت رئیسه، مدیران، تعدادی از میهمانان و کارشناسان انجام شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امروز فضای 60 هکتاری دانشگاه آزاد اسلامی مورد بازدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: این بازدید برای آشنایی با فضاهای این مجتمع دانشگاهی در زمینه‏های عمرانی، معماری، اجرای فضای سبز، نمای دانشکده‏ها، محیط‏های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و رفاهی مهم بود.

ایرانبخش اضافه کرد: زحمات بسیاری از سوی رئیسان قبلی و همکاران این مرکز آموزش عالی البته با مساعدت مسئولان استانی، شهرستانی و شهری صرف شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: از این رو باید از زحمات این مدیران تشکر و قدردانی کرد چراکه قدردانی از زحمات خادمان در دین مبین اسلام بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برنامه آتی دانشگاه آزاد رودهن بر سه محور کوتاه‏مدت، میان‏مدت و دراز‏مدت (پنج ساله) در حال گذران مراحل طراحی است.

ایرانبخش اضافه کرد: قدم نخست در این خصوص تبیین شرح وظایف معاونان و مدیران دانشگاه خواهد بود که این مهم از سوی سازمان مرکزی ابلاغ شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: ضرورت ایجاد تغییرات در ساختار سازمانی نیز امری لازم به نظر می‏رسد.

وی ادامه داد: بدین ترتیب برخی تداخلات کنونی در انجام وظایف از سوی معاونت‏ها، کارکنان و مدیران از بین خواهد رفت.

ایرانبخش اضافه کرد: این ساختار سازمانی و واگذاری حوزه‏های فعالیتی مسئولیت‏ها بر حسب توانایی، تعهد، تخصص، انگیزه و سلیقه افراد مورد بررسی کارشناسی قرار می‏گیرد.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول