اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق دانشگاه آزاد رودهن:

40 رشته جدید در دانشگاه رودهن تصویب شد

خبرگزاری فارس: رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، یکی از مهم‏ترین اقدامات گذشته دانشگاه آزاد رودهن را تصویب 40 رشته جدید خواند.

40 رشته جدید در دانشگاه رودهن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، غلام‏حسین حیدری عصر امروز در نشستی در این مرکز آموزش عالی که با حضور رئیس منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر این منطقه دانشگاهی، مدیرکل انتصابات سازمان مرکزی، جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات واحد رودهن برگزار شد، اظهار داشت: باید با وحدت کلمه در مسیر اهداف نظام مقدس اسلامی گام برداریم. 

وی ادامه داد: همچنین پیش از آغاز سخن باید سالروز شهادت باهنر و رجایی به عنوان اسوه‌های خدمت‏رسانی را به امت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض کنم.

حیدری اضافه کرد: به همین مناسبت باید هفته دولت و روز کارمند را خدمت زحمت‏کشان این عرصه تبریک گفت.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: در پنج سال خدمت در این واحد دانشگاهی با همکاری صمیمانه استادان و کارکنان به توفیقات مهمی دست یافته‏ایم.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با اشاره به بخشی از این موفقیت‏ها خاطرنشان کرد: ارتقای دفتر فرهنگی به معاونت فرهنگی و تدفین شهید گمنام در این واحد بخشی از خدمات در این دوران قلمداد می‏شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، کسب سه سال متوالی رتبه برتر در دروس دفاع مقدس، کسب رتبه نخست امور مالی در حوزه منطقه هشت، تصویب 40 رشته جدید در مقاطع مختلف، فعالیت‏های برتر عمرانی، خدمات رفاهی به دانشجویان و طرح اتوماسیون غذایی از دیگر اقداماتی است که می‏توان بدان اشاره کرد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول