اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

جاماسبی رئیس کمیته معاونان عمرانی دانشگاه آزاد منطقه 17 شد

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی از انتصاب «حسین جاماسبی» معاون عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به عنوان رئیس کمیته معاونان عمرانی منطقه 17 خبر داد.

جاماسبی رئیس کمیته معاونان عمرانی دانشگاه آزاد منطقه 17 شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین سرورالدین عصر امروز در ششمین جلسه کمیته معاونان عمرانی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گیلان برگزار شد، با اشاره به اینکه معاونان عمرانی یکی از اعضای هیئت رئیسه واحدهای دانشگاهی هستند که باید در ارائه پیشنهاد و راهکار در جلسات خود اقدام و کمک کنند، اظهار کرد: یکی از اهداف رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، بالا بردن ظرفیت علمی واحدها و تربیت نیروهای متخصص و خبره است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه در عملکرد خود به‌روز باشند افزود: مسئولان واحدها از یافته‌های جدید علمی بهره‌مند شده و از این یافته‌ها با توجه به بافت منطقه‌ای و شرایط آب و هوایی استان، راهکار جدید به واحدها و منطقه ارائه دهند تا با استفاده از این راهکارها موجب پیشرفت اهداف منطقه شویم.

این مسئول، ادامه داد: مسئولان باید استعدادهای خود را شناسایی کرده و از این استعدادها در راه بهتر شدن شرایط واحدهای دانشگاهی منطقه 17 استفاده کنند.

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی یکی از اهداف برگزاری این جلسه را انتخاب رئیس کمیته عمرانی منطقه بیان کرد و گفت: کسی که به عنوان رئیس این کمیته انتخاب می‌شود با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی باید نظارت بهتر و بیشتری بر انجام امور عمرانی داشته باشد.

علیرضا اقدامی معافی، با اشاره به اینکه تمام واحدها به صورت مشورتی و تبادل تجربه مشکلات فنی عمرانی را از سد راه بردارند، اذعان کرد: از واحدهای بزرگ می‌خواهیم در این موارد پشتیبان واحدهای کوچک و مراکز منطقه باشند.

وی به استانی شدن اختیارات منطقه اشاره کرد و اجرای دقیق بخشنامه‌های سازمان مرکزی درباره امور عمرانی و نظارت جدی معاونان عمرانی منطقه بر اجرایی شدن عملیات عمرانی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش فارس، ششمین جلسه کمیته معاونان عمرانی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی، در محل واحد علوم و تحقیقات گیلان با حضور معاونان عمرانی منطقه برگزار و  حسین جاماسبی معاون عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به اتفاق آرا به عنوان رئیس کمیته معاونان عمرانی منطقه 17 انتخاب شد.

حسن کفایتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گیلان نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد دو ساله این واحد دانشگاهی پرداخت و هر کدام از معاونان عمرانی منطقه به بیان مشکلات و پیشنهادهای خود پرداختند.

ا‌نتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول