اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

هدف اصلی دولت جلب رضایت مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه هدف اصلی دولت رضایتمندی مردم و برطرف کردن مشکلات آنها است، گفت: برای تحقق رضایتمندی مردم و برطرف کردن مشکلات آنها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

هدف اصلی دولت جلب رضایت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز دیدار مردمی فرماندار شهرستان پاکدشت با مردم شریف شهرستان به منظور تکریم شهروندان و رفع مشکلات آنها برگزار شد.

قربانعلی مقبلی با اشاره به آیات، روایات و سیره انبیاء و اولیاء الهی گفت: با نگاهی اجمالی به آموزه‌های دینی این امر به خوبی ثابت مى‏‌شود که بعد از انجام واجبات، هیچ امرى مانند نیکی و خدمت به بندگان خداوند باعث تقرب انسان به درگاه الهى نمى‌شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه خدمت به مردم سبب جلب رضایت خداوند متعال می‌شود اظهار داشت: انبیاء و اولیاى الهى، همواره در حال خدمت کردن به مردم بوده‌اند و آیات و روایات و سیره اولیاء درباره نیکی و خدمت به آدمیان پر از گفته‌ها و توصیه‌های نیکو است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جلب رضایت مردم و خدمت به آنها از اهم وظایف مسئولان است، بیان کرد: از نقاط قوت اخلاق اسلامى، توجه به هم‌نوعان و دیگر انسان‌ها، حس همکارى،‌ نیکوکاری و خدمت رسانى به مردم به ویژه خدمت به مؤمنان و صالحان است.

مقبلی با بیان اینکه هدف اصلی دولت رضایتمندی مردم و برطرف کردن مشکلات آنها است، تصریح کرد: برای تحقق رضایت‌مندی مردم و برطرف کردن مشکلات آنها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

فرماندار شهرستان پاکدشت در ادامه با اشاره به اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مانند خدمت در دولت امام زمان (عج) است، تاکید کرد: حقوق مردم بر مسئولان بسیار زیاد است و باید حق مردم ادا شود، همان گونه که در مواقع حساس مردم برای حفظ نظام به صحنه می‌آیند، مسئولان نیز باید برای ادای حق آنها تمام قوای خود را بکار بگیرند.

وی ادامه داد: بهترین روش ادای حق همین است که خدمات رسانی به مردم و به‌ویژه محرومان به خوبی انجام شود و مردم از مسئولان راضی باشند.

این گزارش حاکی است، در این دیدار مردمی که ساعت‌ها به‌طول انجامید، تعداد کثیری از شهروندان با فرماندار و معاونانش دیدار کردند و مشکلات خود را با آنان درمیان گذاشتند و مسئولان جهت رفع مشکلات شهروندان تصمیمات لازم را صادر کردند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول