اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لردگان:

کار کردن و دویدن معنای مسئولیت در دولت احمدی‌نژاد است

خبرگزاری فارس : امام جمعه لردگان گفت: معنای مسئولیت و پست و مقام در دولت احمدی‌نژاد به کار کردن و دویدن تغییر یافت.

کار کردن و دویدن معنای مسئولیت در دولت احمدی‌نژاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام حسن انصاری بعداز ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت در مصلی اولوالامر لردگان، گفت: معنای شهادت این است که در راه خدمت به خدا و نظام اسلامی تا پای جان ایستادگی کرد و سوخت.

وی با اشاره به شهادت شهید رجایی و باهنر افزود: معنای شهادت این دو باهم این است که اگر دولت عنایتی به روحانیت نداشته باشد، خود به خود به بیراهه کشیده می‎شود و روحانیت هم اگر از دولت جدا باشد، نمی‌تواند در جامعه نقش موثری داشته باشد.

انصاری لازمه جمهوری اسلامی را وحدت دولت و روحانیت دانست و افزود: عده‌ای می‌گویند روحانیت از سیاست جداست و روحانیت باید دنبال مسائل شرعی باشد در حالیکه خود نماز و مسائل شرعی عین مسئله سیاست است.

امام جمعه لردگان گفت: جامعه با مسئله امامت جدای از هم نیست و خود نماز جماعت درس پیروی از ولایت را به ما آموزش می‎دهد.

وی افزود: در جوامع دیگر روز انتخاب رئیس‎جمهور و یا روز روی کار آمدن وی را روز دولت می‎نامند در حالیکه در نظام جمهوری اسلامی ایران روز شهادت رئیس جمهور و یارانش را روز دولت نام نهاده‌اند.

انصاری ادامه داد: دولت در جمهوری اسلامی در راه ایثار و فداکاری تا جایی ایستاده است که حتی حاضر است جان خود را در این راه تقدیم کنند.

امام جمعه لردگان گفت: دولتی که بیشتر شهامت داشته و دغدغه فداکاری، ایثار و خدمت به جامعه داشته باشد در بین مردم محبوبیت بیشتری داشته و خواهد داشت.

وی افزود: اگر رجایی و باهنر جانشان را در پای ولایت گذاشتند، آقایانی هم که کار در این دولت کار می‎کنند، خصلت شهدا را دارند.

انصاری با اشاره به خدمات ارزشمند صورت گرفته در دولت‌های نهم و دهم احمدی‎نژاد، گفت: با قاطعیت می‎گویم این دولت با تمام وجود به مردم خدمت کرده و می‎کند.

امام جمعه لردگان مسئولیت در دولت احمدی‌نژاد را به معنای کارکردن و دویدن دانست و افزود: هر چند نقاط ضعفی وجود دارد اما در مقایسه با قبل از انقلاب و دولت‎های قبل، اقدامات این دولت بی‌نظیر است.

انصاری اضافه کرد: هر چند در شرایط فعلی خشکسالی و اعمال تحریم علیه کشورمان مقداری بر روی اقدامات دولت تاثیر گذاشته اما باز هم می‎بینیم که در هفته دولت صدها طرح عمرانی، بهداشتی، آموزشی و خدماتی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول