اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان خبر داد

استفاده دولت احمدی‌نژاد از تمام منابع برای آبادانی کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان گفت: دولت‌های نهم و دهم تمام منابع و امکانات را در راستای سازندگی، عمران و آبادانی کشور به کار گرفتند.

استفاده دولت احمدی‌نژاد از تمام منابع برای آبادانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری عصر امروز در آیین شکرگزاری خدمات ماندگار دولت‌های نهم و دهم که به مناسبت هفته دولت در این شهرستان برگزار شده بود، اظهار داشت: عشق به خداوند، اخلاص در عمل و خدمت بی‌منت سه عامل ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ ایران است.

وی افزود‌: این بزرگواران خدمتگزاری به مردم را تنها در راستای رضای خداوند انجام می‌دادند و همین امر موجب ماندگاری کارهای آنان شده است.

تشکری تصریح کرد: این‌ شیوه و سیره کسانی است که در رأس یک حکومت قرار داشتند و ما نیز باید تلاش کرده تا این شیوه را در وجود خود نهادینه کنیم.

وی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خدمت واقعی خواند و ابراز داشت: آنان شیوه مدیریتی با الگوی اسلامی را به ما ارائه کردند تا در این نظام آن را به کار گیریم.

تشکری عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت‌های نهم و دهم مدیریتی نو با حفاظت از آرمان‌های انقلاب، عدالت، آزادی حقیقی، مساوات، خدمتگزاری و مهرورزی در کشور پدید آمد.

فرماندار منوجان گفت: دولت‌های نهم و دهم تمام منابع و امکانات را در راستای سازندگی، عمران و آبادانی کشور به کار گرفتند. این کار بزرگ در سایه برنامه‌ریزی درست، همت و تلاش مضاعف به وجود آمده است.

وی اذعان داشت: دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها باید آموزش‌های امدادی و کمک‌های اولیه در روستاها را در دستور کار خود قرار دهند.

تشکری خاطرنشان کرد: امدادرسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی در کمتر از 12 ساعت، اسکان موقت در کمتر از 48 ساعت و کلنگ‌زنی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کاری بزرگ، ماندگار و دارای رکورد جهانی است.

وی اظهار داشت: دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها باید با همکاری و تعامل با یکدیگر از ساخت و سازهای غیراصولی در روستاها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول