اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

بهره‌برداری از 1200 پروژه در اردبیل نمود خدمت صادقانه دولت است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: اجرا و به بهره‌برداری رسیدن بیش از یک‌هزار و 200 پروژه در زمینه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان در شهر اردبیل نمود عینی از خدمات صادقانه و بی‌ادعای دولت نهم و دهم است.

بهره‌برداری از 1200 پروژه در اردبیل نمود خدمت صادقانه دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمران شهری منطقه یک شهرداری اردبیل در منطقه نیار با گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای پر افتخار محله نیار اردبیل اظهار داشت: مردم این منطقه به رغم برخی محرومیت‌ها همیشه مدافع انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی بودند و با حضور در صحنه نشان دادند تابع آرمان و خون فرزندانشان هستند.

این مسئول افزود: هفته دولت از دو منظر قابل توجه است که از منظری هفته دولت نماد و مظهر مظلومیت یک ملت است و از منظر دیگر نقطه اوج صلابت ملت ایران است.

فرماندار اردبیل در ادامه بیان داشت: در همان سال‌های نخست پیروزی انقلاب استکبار و ایادی آنها با حرکت‌های منافقانه و شیطانی سعی کردند بزرگان این کشور را ترور کرده و روح سستی و ناامیدی را ترویج دهند.

اکبری ادامه داد: نه تنها با ترور بزرگان این کشور نظیر شهید رجایی و باهنر این ملت از ادامه مسیر خود نادم و پشیمان نشدند بلکه با اراده‌ای مستحکم در ادامه مسیر روز به روز اوج گرفتند.

این مسئول، ترور، تحمیل جنگ هشت ساله به ایران، تحریم‌های اقتصادی، تصمیم‌های خصمانه مقابله با آرمان ملت، تهاجمات فرهنگی، فضاسازی‌های کاذب بین‌المللی، فشارهای هسته‌ای و... را از جمله شیطنت‌های استکبار جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: به رغم این ناملایمت‌ها و همچنین برخی کارشکنی‌های داخلی ملت ایران به برکت خون شهیدان و انقلاب عظیم به راه افتاده و تلاش امام عظیم‌‌الشأن و در ادامه نیز با رهبری‌ داهیانه جانشین خلف امام راحل مقام معظم رهبری توانستند از بحران‌ها و فتنه‌های مختلف عبور کرده و امروز در قله قرار گیرند.

وی ادامه داد: اجلاس جنبش عدم‌تعهد به عنوان یک اجلاس عظیم و فراگیر بعد از نشست سالیانه ملل متحد به میزبانی ایران نشان روشنی از عظمت و عزت ایران اسلامی و بالندگی 34 ساله این کشور است که توانسته است میزبان اجلاسی باشد که 120 کشور جهان آمده‌اند تا توانمندی ایران را در تمام صحنه‌ها به نظاره بنشینند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در پایان بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران برخلاف تصور دشمنان امروز نه تنها در عرصه داخلی قدرتمند و توانمند شده بلکه در عرصه جهانی، کشوری تاثیرگذار و نافذ است که می‌تواند همه حوادث ناگوار را پشت سر گذاشته و با صلابت به ادامه مسیر خود بپردازد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول