اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

ایجاد اشتغال نیازمند تعامل بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان ایجاد اشتغال در استان را نیازمند تعامل بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی متولی اشتغال خواند.

ایجاد اشتغال نیازمند تعامل بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ارسلان ازهاری بعد از ظهر امروز در نشست اعضای کارگروه تخصصی اشتغال استان با بانک‌های عامل در سنندج اظهار امیدواری کرد: با تلاش دستگاه‌های اجرایی و تعامل بانک‌های عامل شاهد تحقق کامل اشتغال تعهد شده استان تا پایان سال‌جاری و همچنین پرداخت اعتبارات مشاغل خانگی و خود اشتغالی در چارچوب ضوابط و مقررات این طرح‌ها باشیم.

ارسلان ازهاری تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به آغاز فصول سرد سال، دستگاه‌های اجرایی باید هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت فرصت‌های شغلی ناشی از فعالیت کارگران فصلی در استان اقدام کنند.

وی خواستار بررسی وضعیت فرصت‌های شغلی ایجاد شده در استان طی سال‌های 1389 و 1390 شد و افزود: باید مشخص شود چند درصد از این فرصت‌های شغلی منجر به ایجاد اشتغال‌ پایدار در کردستان شده است.

شایان ذکر است در این جلسه تاکید شد بانک‌ها موظفند برای ارائه تسهیلات تا سقف 10 میلیون تومان با یک ضامن از سوی متقاضی موافقت نمایند در غیر اینصورت شعبه متخلف به کارگروه تخصصی اشتغال استان معرفی و برخورد قانونی انجام خواهد شد. توزیع سهم شهرستانی و دستگاهی مشاغل خانگی کردستان ظهر امروز در نشست اعضای کارگروه تخصصی اشتغال این استان به بانک‌های عامل ابلاغ شد.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول