اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای مهر ماه

طرح‌ طناورز برای دانش‌آموزان ابتدایی بویین زهرا اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا از آغاز اجرای طرح طناورز در مدارس این شهرستان از ابتدای مهر ماه امسال خبر داد.

طرح‌ طناورز برای دانش‌آموزان ابتدایی بویین زهرا اجرا می‌شود

مهدی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به آغاز طرح ملی طناورز در مدارس و مجتمع‌های آموزشی شهرستان بویین زهرا از ابتدای سال تحصیلی 92-91 اظهار کرد: این طرح به صورت دوگانه برای دانش‌آموزان پایه‌های چهارم ابتدایی مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی نیز از ابتدای سال تحصیلی پیش‌رو در قالب طرح ملی صبا ساماندهی می‌شوند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه دانش‌آموزان محصل در مقاطع دوم ابتدایی نیز در طرح ژیمناستیک ساماندهی می‌‌شوند، تصریح کرد: دانش‌آموزان مقطع دوم ابتدایی در این طرح با آخرین فنون ورزش‌های عضلانی آشنا شده و توسط مربیان آموزش می‌بینند.

زمانی ادامه داد: با توجه به اینکه در چهار سال اخیر مقوله ورزش در نظام آموزش و پرورش کشور به صورت جدی در حال پیگیری است و تأکید بسیار ویژه‌ای بر انجام آن از سوی وزارت‌ مربوطه می‌شود، افزود: امید است مدارس نوجوانان و جوانان با نشاط و پرانگیزه‌ای را تحویل جامعه دهند.

وی با بیان اینکه کمبود اعتبار و عدم توجه کافی در بسیاری  از مراکز آموزشی این شهرستان مدارس را با خطر افت تربیتی و فرهنگی مواجه کرده است، اذعان کرد: از مسئولان و متولیان اجرایی آموزش و پرورش خواهشمندیم تا ضمن حمایت قوی و جدی‌تر از مسایل آموزش و پرورش زمینه را برای کشف استعداد‌ها و عناصر منتخب ورزشی در مدارس مهیا کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا ادامه داد: متأسفانه این شهرستان در حوزه تأمین تجهیزات فرهنگی و تربیتی نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده که نیازمند همت و برنامه‌ریزی است.

وی با اشاره به مساعدت‌های بسیار ویژه و رضایت‌بخش فرماندار بویین زهرا در توجه به مسایل حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد: لازم است که از تمام مسئولان و به‌ویژه فرماندار این شهرستان برای توجه به مسا‌یل این حوزه قدردانی و سپاسگزاری کرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: ضعف در سیستم‌های مدیریتی کشور موضوعی است که در بسیاری از امور قابل برطرف کردن بوده و لازم است تا افراد با تجربه بهتری بر امور فرهنگی نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول