اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری افتتاحیه مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر کشور در اصفهان

خبرگزاری فارس: صبح امروز آیین افتتاحیه بیست و چهارمین دوره از مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در اصفهان برگزار شد.

برگزاری افتتاحیه مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و چهارمین دوره از مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر سراسر کشور از هفتم تا 16 شهریورماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات از هفتم شهریورماه جاری وارد اصفهان شده‌اند.

اما برگزاری این مسابقات به صورت رسمی از 9 شهریورماه جاری در اصفهان آغاز شده است و دانش‌آموزان شرکت‌کننده از سراسر کشور تا 16 شهریور ماه جاری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

این دوره از مسابقات در چهار رشته ورزشی شنا، دو ومیدانی، ژیمناستیک و طناب‌زنی در میان دانش‌آموزان سه دوره تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزار می‌شود.

صبح امروز آیین افتتاحیه بیست و چهارمین دوره از مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر سراسر کشور با حضور دانش‌آموزان شرکت‌کننده و مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شده است.

در این دوره از مسابقات 180 داور که از سوی وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده‌اند به داوری این مسابقات می‌‌پردازند.

دانش‌آموزان دختر از تمام استان‌های کشور در این مسابقات حضور دارند و هیچ دانش‌آموزی از دو استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد برای رقابت با دیگر دانش‌آموزان در اصفهان حضور نیافته‌اند.

آموزش و پرورش با برگزاری این مسابقات به دنبال تقویت استعداد‌های ورزشی است و البته برگزاری این مسابقات پیش‌زمینه‌ای برای برگزاری المپیاد‌های ورزشی در میان دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول