اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

آموزش 400 مربی برای اجرای در طرح طناورز در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از آموزش 400 مربی آموزش و پرورش استان زنجان در راستای اجرای طرح طناورز در زنجان خبر داد.

آموزش 400 مربی برای اجرای در طرح طناورز در زنجان
منصور مرادلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اجرای طرح طناورز در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که امسال در طرح طناورز حضور دارند، سال گذشته نیز در طرح صبای آموزش و پرورش، شنا را یاد گرفتند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 15 هزار دانش‌آموز پایه چهارم ابتدایی در استان زنجان به تحصیل اشتغال دارند، ادامه داد: امسال همه این دانش‌آموزان زیر پوشش طرح طناورز قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های ورزشی مختلف موجب نشاط و تحرک هرچه بیشتر دانش‌آموزان می‌شود، اضافه کرد: همچنین اجرای طرح‌های ورزشی کمک شایانی به ایجاد تناسب اندام در دانش‌آموزان می‌کند.
مرادلو با بیان اینکه زنگ‌های تفریح و زنگ‌های بیکاری در مدارس فرصت بسیار مناسبی برای اجرای طرح طناورز است، ادامه داد: اجرای روزانه این طرح در مدارس شادابی و نشاط را برای دانش‌آموزان در پی دارد.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به نقش خانواده‌ها و اولیای مدارس در تشویق دانش‌آموزان یادآور شد: خانواده‌ها با تشویق و تبیین مسئله ورزش و آثار مثبت آن در سلامت جسم و روان می‌توانند نقش موثری در اجرای هرچه بهتر طرح طناورز داشته باشند.
وی یادآور شد: این طرح در قالب یک طرح آموزشی و در طول 12 جلسه برای دانش‌آموزان صورت گرفت.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: در پایان اجرای این دوره‌ها گواهینامه پایان دوره به دانش‌آموزان شرکت کننده در دوره آموزشی مورد نظر اعطا می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول