اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فعالیت‌های ورزشی آموزش‌ و پرورش قزوین:

قول کسب عنوان در المپیاد ورزشی دانش‌آموزی را می‌دهم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان قزوین گفت: قول کسب عنوان در المپیاد ورزشی دانش‌آموزی را می‌دهم و به قطع این استان یکی از سکوها را به دست می‌آورد.

قول کسب عنوان در المپیاد ورزشی دانش‌آموزی را می‌دهم

سیدمحسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دانش‌آموزان استان قزوین از استعدادها، مهارت‌ها و آمادگی ورزشی خوبی برخوردار هستند و امیدواریم با توکل به خداوند متعال بتوانند در مرحله دوم المپیاد ورزشی دانش‌آموزی کشور رتبه‌های برتر کشوری را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم المپیاد ورزشی دانش‌آموزان کشور از چهارم شهریور ماه آغاز شده است، ابراز کرد: این دانش‌آموزان برای شرکت در این مسابقات به استان‌های یزد، همدان و اصفهان اعزام شده‌اند تا برای کسب رتبه‌های برتر با حریفانشان رقابت کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان استان قزوین با کسب رتبه‌ای برتر در مسابقات ورزشی از جمله مرحله نخست المپیاد ورزشی دانش‌آموزان کشور نشان دادند که از توانایی و استعدادهای ورزشی خوبی در بین سایر دانش‌آموزان کشور برخوردارند.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه دانش‌آموزان استان قزوین در مرحله نخست المپیاد ورزشی دانش‌آموزی کشور موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند، اذعان کرد: وضعیت دانش‌آموزان این استان اعم از پسران و دختران نسبت به سایر استان‌ها از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

حسینی یادآور شد: دانش‌آموزان استان قزوین در مسابقات دانش‌آموزی کشور در سال تحصیلی 89-88 موفق شدند 13 رتبه و در سال تحصیلی 90-89 توانستند هشت رتبه کشوری را کسب کنند که این بیانگر برتری این دانش‌آموزان نسبت به دانش‌آموزان سایر استان‌ها است.

* باید امکانات ورزشی دانش‌آموزان قزوین را ارتقا داد

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان قزوین اظهار کرد: دانش‌آموزان دختر و پسر این استان در مرحله نخست المپیاد دانش‌آموزی کشور موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند که با فراهم کردن امکانات ورزشی برای این دانش‌آموزان می‌توان کسب رتبه‌های برتر کشوری را در این مسابقات افزایش داد.

این مسئول بیان کرد: دانش‌آموزان استان قزوین همانطور که در مرحله نخست المپیاد ورزشی دانش‌آموزی کشور موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند در مرحله دوم این مسابقات نیز رتبه‌های برتر را کسب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست المپیاد دانش‌آموزان کشور از تاریخ چهار تیر ماه آغاز و 15 تیر ماه به پایان رسید، یادآور شد: دانش‌آموزان دختر و پسر در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به صورت همزمان در 12 روز در یزد، مشهد مقدس و بیرجند در خراسان جنوبی با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول