اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه‌ دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی صورت گرفت؛

آغاز طرح طناورز در مدارس شهرستان‌های استان تهران

خبرگزاری فارس: طرح ملی طناورز با حضور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در مدارس شهرستان‌های استان تهران آغاز شد.

آغاز طرح طناورز در مدارس شهرستان‌های استان تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، طرح ملی طناورز طی مراسمی با حضور کیومرث هاشمی، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور تربیت بدنی، در مدارس شهرستان‌های استان تهران آغاز شد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اهداف این طرح گفت: هدف از اجرای این طرح‌ را توسعه ورزش، شناسایی استعدادهای ورزشی در بین دانش آموزان و اهمیت جدی به سلامت کودکان است.
رحیم زمانی افزود: با توجه به موفقیت اجرای طرح سباح (آموزش شنا) ویژه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی، طرح طناورز (آموزش مهارت طناب زنی) نیز از سال جاری ویژه دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی آغاز می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح طناورز یکی از طرح‌های جدیدی است که در سال 90 توسط قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور تربیت بدنی ارائه شد و در شهرستان‌های استان تهران نیز به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 2شهرری از امروز آغاز می‌شود.
این گزارش حاکی است مراسم آغاز طرح طناورز با حضور کیومرث هاشمی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان ری در سالن همایش‌های ولی‌عصر (عج) فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد و دانش آموزان در پایان این مراسم محوطه فرهنگسرای ولاء به طور نمادین به اجرای طناب زنی درست پرداختند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول