اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش:

طرح طناورز در درمیان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی آموزش و پرورش درمیان گفت: طرح طناورز یا آموزش طناب‌بازی ویژه دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی با مشارکت بیش از یک‌هزار و 200 دانش‌آموز در درمیان برگزار می‌شود.

طرح طناورز در درمیان اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حامد اذانی ظهر امروز در نشست مربیان تربیت بدنی شهرستان با اشاره به اجرای طرح مهر با نشاط در تمام مدارس شهرستان، اظهار داشت: در سال گذشته مبلغ 23 میلیون تومان برای تجهیز مدارس شهرستان هزینه شد.
وی افزود: امسال نیز 20 میلیون اعتبار دیگر برای تجهیز و تکمیل سالن‌های ورزشی شهید باهنر اسدیه و امام علی (ع) شهر گزیک مورد نیاز است.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش درمیان از کسب 13 مقام استانی و کشوری در رشته‌های دو و میدانی، دوی صحرا نوردی، آمادگی جسمانی و شطرنج توسط دانش‌آموزان شهرستان خبر داد و افزود: امسال نیز دانش‌آموزان ورزشکار مرزنشین در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، دو و میدانی و بسکتبال در مسابقات شهرستانی و استانی حضوری موثر دارند.
وی با بیان اینکه زمین چمن مینی فوتبال شهید باهنر در روز دانش‌آموز به بهره‌برداری می‌رسد، تأکید کرد: برای احداث و تکمیل این زمین 85 میلیون تومان نیاز است که در سال گذشته مبلغ 40 میلیون تومان اختصاص یافت و مابقی نیز در اعتبارات سال جاری پیش‌بینی شده است.
اذانی میزان پیشرفت فیزیکی این طرح را قریب 90 درصد دانست و اضافه کرد: زمین چمن مینی فوتبال نخستین زمین چمن شهرستان است که به مساحت یک‌هزار و 344 متر مربع در آموزشگاه شهید باهنر اسدیه، احداث می‌شود و با بهره‌برداری از آن قریب 12 هزار و 800 دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به اجرای  طرح سباح در این مدیریت تصریح کرد: در اجرای طرح سباح مبلغ 8 میلیون تومان هزینه شد که تاکنون مبلغ 5 میلیون و 780 هزار تومان قریب به 70 درصد هزینه‌ها اختصاص یافته است.   
معاون آموزش و پرورش درمیان افزود: در سال گذشته 176 دانش‌آموز پسر پایه سوم ابتدایی در سال گذشته با شرکت در این طرح با فنون شنا آشنا شدند.
وی ورزش را یکی از بهترین عوامل در ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه دانست و اضافه کرد: امروزه ورزش به عنوان یک نیاز جسمی و روحی در جوامع مختلف مطرح است و باید به این پدیده اجتماعی به عنوان یک ارزش در جامعه نگریسته شود و همچنین مدیران شهری برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری بایستی در ایجاد اماکن ورزشی در سطح شهر بکوشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول