اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

آکادمی علم ورزش در کردستان ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از تشکیل آکادمی علم ورزش در این استان با حضور اساتید و صاحب‌نظران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

آکادمی علم ورزش در کردستان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران در نخستین نشست خود با خبرنگاران رسانه‌های گروهی کردستان در سنندج اظهار کرد: فعالیت‌های این اداره کل در سه مقوله ورزش، جوانان و عمرانی خلاصه شده و هر یک از این حوزه‌ها برنامه‌ریزی خاص خود را می‌خواهد.

وی افزود: در حال حاضر 44 هیئت ورزشی فعال در استان کردستان وجود دارد که متأسفانه با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و علاوه بر انسجام ناکافی دارای اختلافات درونی با هیئت‌های شهرستانی نیز هستند.

تیشه‌گران تصریح کرد: به منظور ساماندهی امور هیئت‌ها سعی شده ‌است با برنامه‌ریزی دقیق و منطقی در مسیر شناخت هرچه بیشتر توانمندی‌های هیئت‌ها و مسئولان آن‌ها گام برداریم و از این به بعد مقرر شده است که هر هیئت ورزشی استان هر سه ماه یکبار گزارشی از نحوه فعالیت‌های مالی و فنی خود را ارائه نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از ارتباط و تعامل به عنوان اولویت‌های این اداره‌کل نام برد و افزود: در هر مسابقه‌ استانی که رئیس هیئت به بهانه‌های واهی حضور نداشته باشد از تصدی آن هیئت کنار گذاشته خواهد شد.

تیشه‌گران خاطرنشان کرد: مبحث علمی و فنی و آموزش‌های نوین علم ورزش از جمله اولویت‌های این اداره کل برای توسعه ورزش در استان بوده و در همین راستا رایزنی‌هایی برای تشکیل نخستین آکادمی علم ورزش در کردستان انجام شده ‌است.

وی همچنین از کلنگ‌زنی کلینیک پزشکی ورزشی استان در مهرماه سال‌جاری خبر داد و افزود: هم‌اکنون بیش از 170 طرح نیمه‌تمام ورزشی در استان کردستان در دست اجراست که باید با برنامه‌ریزی صحیح این طرح‌ها ساماندهی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به کمبود نیروی انسانی کارآمد در بدنه این اداره کل اظهار داشت: در حال حاضر از چارت سازمانی 150 نفری تعریف شده بیش از 60 نفر بدون تصدی شغل و جای خالی داریم که امید است با تأمین نیروی انسانی این مشکل نیز رفع شود.

تیشه‌گران به فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه جوانان در این اداره کل اشاره کرد و افزود: با ادغام سازمان ملی جوانان با اداره کل تربیت بدنی پرسنل این سازمان به بدنه ورزش و جوانان پیوستند اما هنوز چهار پرسنل حوزه جوانان دارای وضعیت شغلی مشخصی نبوده و با جدیت برای رفع این مشکل تلاش می‌کنیم.

وی در پایان از تشکیل کمیته مطبوعات ورزشی استان برای بهره‌مندی از ایده‌ها و نظرات اصحاب رسانه برای پیشبرد امور خبر داد و خواستار یاری هر چه بیشتر اصحاب رسانه استان در این خصوص شد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول