اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در خراسان جنوبی؛

11 هزار دانش‌آموز زیر پوشش طرح طناورز قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از زیر پوشش قرار دادن 11 هزار دانش‌آموز در طرح طناورز در سطح استان خبر داد.

11 هزار دانش‌آموز زیر پوشش طرح طناورز قرار می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حمیدرضا رخشانی پیش از ظهر امروز در آیین نواختن زنگ طرح طناورز در بیرجند اظهار داشت: این طرح در راستای فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری است.
وی ادامه داد: در سال گذشته شاهد اجرای طرح‌های مختلف ورزش همگانی در سطح مدارس کشور بوده‌ایم.
رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح سباح(شنا) در مدارس استان افزود: این طرح در تمامی مقاطع سوم ابتدایی سطح استان در سال گذشته برگزارشد.
رخشانی با بیان اینکه 11 هزار دانش‌آموز پایه سوم در طرح سباح شرکت داشتند، ادامه داد: بیش از 7 هزار و 500 دانش آموز پایه سوم در قالب طرح سباح آموزش‌های لازم را کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه 75 درصد دانش‌آموزان در طرح سباح زیر پوشش قرار گرفتند، افزود: این طرح در سال جاری ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح طناورز(طناب  ورزش) گفت: این طرح برای نخستین بار از 14 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در پایه چهارم ابتدایی برگزار می‌شود.
رخشانی از زیر پوشش قرار دان 11 هزار دانش‌آموز در اجرای طرح طناورز در پایه چهارم ابتدایی مدارس خراسان جنوبی خبر داد و افزود: فایده این طرح این است که دانش آموزان روستایی می‌توانند در تمامی مناطق استان استفاده کنند.
وی افزایش سطح آگاهی جسمانی عمومی بدن، تعادل و هماهنگی بین اعصاب و عضلات بدن، کمک به کاهش وزن و ایجاد تناسب اندام، ایمن و کم خطر و قابل اجرا در کلیه فصول را از ویژگی‌های طرح طناورز عنوان کرد.
رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان جنوبی کم هزینه بودن و بدون نیاز به فضا و امکانات خاص، قابلیت اجرا به صورت انفرادی و گروهی و ریتم پذیری و قابل هماهنگی با موزیک را از دیگر ویژگی‌های طرح طناورز برشمرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول