اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح طناورز برای 15 هزار دانش‌آموز زنجانی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای طرح طناورز برای 15 هزار دانش‌آموز زنجانی خبر داد.

اجرای طرح طناورز برای 15 هزار دانش‌آموز زنجانی
منصور مرادلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از سال تحصیلی جاری طرح طناورز برای 15 هزار دانش‌آموز پایه چهارم ابتدایی در استان زنجان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه افتتاحیه طرح طناورز در استان انجام شده است، اضافه کرد: این طرح در قالب ایجاد نشاط و تعویض روحیه برای دانش‌آموزان انجام می‌شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان اذعان داشت: این دانش‌آموزان سال گذشته نیز در راستای طرح صبا به یادگیری نحوه شنا کردن پرداختند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 15 هزار دانش‌آموز پایه چهارم ابتدایی در استان زنجان وجود دارد، یادآور شد: این طرح برای همه این دانش‌آموزان اجرا می‌شود.
مرادلو با بیان اینکه اجرای این طرح موجب ایجاد نشاط در روحیه دانش‌آموزان می‌شود، ادامه داد: همچنین این طرح موجب تناسب اندام در دانش‌آموزان می‌شود.
وی اظهار داشت: در حال حاضر میزان طناب مورد نیاز برای اجرای این طرح خریداری شده و در اختیار مدارس قرار داده شده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: طناب‌های مورد نیاز از سوی آموزش و پرورش استان زنجان خریداری شده و به صورت رایگان در اختیار مدارس استان زنجان قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: بیش از 400 نفر مربی نیز از سوی آموزش و پرورش استان زنجان در قالب اجرای این طرح دوره‌های آموزشی لازم را پشت سر گذاشته‌اند.
مرادلو زنگ‌های تفریح و زنگ‌های ورزش را از جمله زمان‌هایی عنوان کرد که دانش‌آموزان می‌توانند به طناب‌زنی بپردازند.اجرای طرح طناب‌زنی در مدارس موجب تشویق دانش‌آموزان به امر ورزش و فعالیت جسمانی بیشتر توسط دانش‌آموزان می‌شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به نقش خانواده‌ها و اولیای مدارس در تشویق دانش‌آموزان یادآور شد: این افراد با تشویق و تبیین مسئله ورزش و آثار مثبت آن در سلامت جسم و روان می‌توانند، نقش موثری در اجرای هر چه بهتر این طرح داشته باشند.
وی با بیان اینکه انجام حرکات ورزشی به وسیله طناب برای بدن بسیار مفید است، اضافه کرد: دانش‌آموزان هیچ گونه هزینه‌ای را در راستای اجرای این طرح پرداخت نمی‌کنند.
مرادلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز طرح آموزش شنا برای دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی اجرا شد گفت: این طرح در قالب یک طرح آموزشی و در طول 12 جلسه برای دانش‌آموزان صورت گرفت.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: در پایان اجرای این دوره‌ها گواهینامه پایان دوره به دانش‌آموزان شرکت کننده در دوره آموزشی مورد نظر اعطا شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول