اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با سراسر کشور؛

طرح ملی طناورز در کردستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طرح ملی طناورز ویژه دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی قبل از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در سالن ورزشی محمد اوراز در سنندج رونمایی و افتتاح شد.

طرح ملی طناورز در کردستان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون پرورشی آموزش ‌و پرورش ناحیه یک سنندج در این مراسم، اظهارداشت: اجرای این طرح در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های نوین وزارت آموزش ‌و پرورش با رویکرد توسعه، تعمیق و تحکیم مبانی ورزش و تربیت‌بدنی در مدارس است.
عزت‌الله طیبی‌راد به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و افزود: تقویت بعد آموزش و بهره‌وری زنگ تربیت‌بدنی، ترویج ورزش‌های سهل‌الوصول و کم هزینه در مدارس و کمک به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از جمله اهداف اجرای این طرح است.
وی، افزایش سطح آمادگی جسمانی عمومی بدن، کمک به کاهش وزن و تناسب اندام، ایمن،کم خطر و قابل اجرا در تمامی فصول سال را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.
به گفته وی، بهبود آمادگی حرکتی و بدنی برای پرداختن به تمامی ورزش‌ها، افزایش سرعت چابکی،تعادل و هماهنگی بین اعصاب و عضلات بدن و تاثیر گذار بر عملکرد دستگاه گوارش و تمام و کمک به افزایش تراکم و استحکام استخوان‌ها از جمله ویژگی‌ها و محاسن ورزش طناب‌زنی است.
معاون پرورشی آموزش‌ و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: جذاب و لذت‌بخش بودن و مناسب دوران رشد و سنین کودکی کم‌هزینه و بدون نیاز به فضا و امکانات خاص، قابلیت اجرا به صورت انفرادی، چند نفره و گروهی از دیگر محاسن این ورزش است.
طیبی‌راد عنوان کرد: کشورهای توسعه یافته‌ به دلیل سرمایه‌گذاری روی ورزش پایه و مادر در مسابقات ورزش قهرمانی در سطح جهان همواره حائز رتبه‌های برتر می‌شوند.
وی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در میادین ورزشی و کسب مدال‌های قهرمانی در سطح جهان باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول