اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بویین زهرا:

فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مدارس بویین زهرا افزایش یابد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اهمیت فرهنگ در تربیت دانش‌آموزان تأکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در مدارس این شهرستان افزایش یابد.

فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مدارس بویین زهرا افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، شامگاه امروز نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویین زهرا در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

علی‌اصغر رجبی در این جلسه با بیان اینکه فریضه امر به معروف وظیفه همگانی و بر عهده تمامی مسئولان و شهروندان جامعه اسلامی است، اظهار کرد: کسانی که به این امر مهم و اجتناب‌ناپذیر عمل نمی‌کنند قطعا از مغفرت الهی به دور مانده و در زندگی خویش دچار مشکلات متعددی می‌‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: امروز کشور در جنگ نرم و تهاجم قرار دارد که باید برای دفع آن با بصیرت بیشتری حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ و تمدن اسلامی امروز باید در نظام اسلامی به صورت جدی پیگیری شده و استمرار یابد، تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش به عنوان نهادی مهم تاکنون اقدامات و برنامه‌های مختلفی را در راستای آشنایی دانش‌آموزان و نوجوانان با اصول و برنامه‌های دین انجام داده و حوزه تربیت اسلام‌محور را در جامعه گسترش داده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با اشاره به لزوم ارایه راهکار‌های اساسی برای احیای فریضه امر به معروف به صورت تخصصی و فراگیر در مدارس کشور عنوان کرد: این مهم به برنامه و هم‌اندیشی مسئولان نظام آموزشی بستگی دارد.

رجبی‌سگزآبادی ادامه داد: تبلیغ فعالیت‌های قرآنی در مدارس و مجتمع‌های آموزشی و دعوت از دانش‌آموزان و نوجوانان برای حضور پرشور از دیگر اقدامات مهم در اشاعه تربیت دینی است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی مدارس باید افزایش یابد، ابراز کرد: نهاد‌های فرهنگی و روحانیون نیز لازم است که نگاه جامعی به مسایل حوزه تربیتی و اجتماعی در مدارس داشته و در این راستا دغدغه‌های خویش را افزایش دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: امیدواریم که با اراده مسئولان زمینه اقتدار فرهنگی کشور مهیا شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول