اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

قرآن نسخه حیات‌بخش انسان‌ها در تمام اعصار است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: قرآن مجید نسخه حیات‌بخش انسان‌ها در تمام اعصار است.

قرآن نسخه حیات‌بخش انسان‌ها در تمام اعصار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی کیانی در جمع خانواده‌های پاسداران سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) این استان اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و انس بیشتر خانواده‏های کارکنان سپاه با قرآن کریم، مرحله دوم آزمون قرآن در خانه در استان چهارمحال و بختیاری در دو مرحله برگزار شده که مرحله نهایی آن به صورت کشوری در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مرحله غیر حضوری این مسابقه، بیش از 600 نفر از خانواده‌های کارکنان سپاه این استان شرکت کردند که به 45 نفر از برگزیدگان هدایایی در این روز تقدیم شد.

کیانی بیان داشت: برگزیدگان مرحله دوم نیز علاوه ‌بر دریافت جایزه برای شرکت در مرحله کشوری مسابقات معرفی می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری قرآن مجید را نسخه حیات‌بخش انسان‌ها در تمام اعصار دانست و اظهار داشت: این مصحف شریف آیین زندگانی دنیوی و اخروی انسان‌ها را در بردارد و سعادت مسلمانان در گرو عمل به این کتاب است.

وی افزود: اگر بشر به موعظه، پند و اندرزهای قرآن کریم عمل کند به سعادت ابدی می‌رسد.

کیانی قرآن را سرچشمه معارف الهی دانست و گفت: در حقیقت قرآن مجید خورشید تابناکی است که در پرتو آن انسان‌ها راه را به سرمنزل مقصود می‌برند.

گفتنی است آزمون مرحله دوم قرآن در خانه به صورت همزمان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و خانواده‌های کارکنان ستاد سپاه استان و خانواده‌های کارکنان سایر نواحی و تیپ 44 قمربنی‌هاشم(ع) در رده‌های مربوطه در مجتمع رفاهی لاله با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول