اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف بویین زهرا خبر داد

احداث خانه‌های قرآن روستایی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون پنج خانه قرآن روستایی در این شهرستان احداث شده است.

احداث خانه‌های قرآن روستایی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام مهدی عباسی ظهر امروز در جلسه ماهیانه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از پنج مؤسسه ویژه آموزش قرآن کریم و همچنین پنج خانه قرآن روستایی در این شهرستان احداث شده است، اظهار کرد: جذب جوانان و نوجوانان روستایی به امور قرآنی از جمله وظایف روحانیون و مبلغان است که باید به آن جامه عمل بپوشانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا آموزه‌های بلند قرآن کریم را بزرگ‌ترین دروازه سعادت برای انسان‌ها و به‌ویژه مسلمانان عنوان کرد و افزود: درهای رحمت الهی به روی مؤمنان زمانی گشوده می‌شود که تمام افراد نسبت به وظایف و تکلیف خویش آگاه بوده و برای جلب رضای الهی تلاش کنند.

وی با اشاره به ضرورت رسیدگی به چالش‌های فرهنگی موجود در جامعه تصریح کرد: این مهم به شدت نیازمند همت و برنامه‌ریزی بوده و همه باید برای آن سعی کرده و جدیت به خرج دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در مساجد نیز نقش بسیار خطیری را در انتقال و اشاعه فرهنگ اسلامی داشته و موجب تعالی جوانان می‌شوند.

عباسی با بیان اینکه قدرت معنوی مسلمانان در هر دوره‌ای منافع استکبار را به خطر انداخته است، ابراز کرد: استکبار و غرب تلاش می‌کنند تا با انواع حیله‌ها و دسیسه‌ها وحدت و اتحادی که در پناه قرآن کریم در این کشور ایجاد شده را از بین برده و سبب ضعف امت‌های اسلامی شوند.

وی اذعان کرد: شاخصه‌های اصلی فرهنگی در جامعه باید اسلامی بوده و عرصه‌‌های مختلف نیز باید سوق‌دهنده کشور به سوی هسته‌های مذهبی، فرهنگی و دینی باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: حضور ملت در عرصه‌های معنوی از برکات انقلاب اسلامی است.

عباسی اضافه کرد: تحکیم پایه‌های اصول و ارزش‌های اعتقادی امروز ضرورت دارد تا در جامعه گسترش یابد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول