اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

رشد و نمو سپاه به واسطه تمسک به قرآن و پیروی از ولایت است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رشد و نمو نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه تمسک به قرآن و پیروی از ولایت است.

رشد و نمو سپاه به واسطه تمسک به قرآن و پیروی از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز در جمع خانواده‌های پاسداران سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: قرآن در هر زمانی جدید است و نزد هر ملتی تازه و شکوفاست و تا قیامت تعالیم آن پویا است.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت امام رضا(ع) افزود: قرآن کریم ریسمان و دستگیره الهی است که راه برتری را به انسان نشان می‌دهد و نجات‌بخش انسان‌ها از دوزخ و هدایت‌کننده به سمت بهشت برین است.

سرافراز با تبیین ویژگی‌های قرآن از دیدگاه امامان معصوم(ع) بیان داشت: قرآن دلیلی روشن و برهان و حجتی آشکار برای همه انسان‌ها در تمام اعصار قرار داده شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رشد و نمو نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه تمسک به قرآن و پیروی از ولایت است.

وی قرآن کریم را کلام بی‌نظیر خداوند دانست و افزود: مخاطب قرآن بین تمام موجودات انسان است که نشان از اهمیت خلقت انسان دارد.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم سخن بی‌مانند و مطلق خداوند متعال است و انسان نیز مخاطب خداوند برای وحی انسان است.

سرافراز با اشاره به برگزاری مسابقه قرآن در خانه در جمع خانواده‌های پاسداران سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: مسابقات قرآن در خانه به خاطر انس بیشتر خانواده‌ها با کلام وحی و آموزه‌های اسلامی برگزار می‌شود و استقبال خانواده‌های کارکنان سپاه از این برنامه بسیار پرشور بوده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول