اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

نمایشگاه آثار خوشنویسی قرآنی در محمودآباد برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بزرگ آثار خوشنویسی هنرمندان محمودآباد به‌مناسبت فرارسیدن هفته دولت در سالن گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد.

نمایشگاه آثار خوشنویسی قرآنی در محمودآباد برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی هنرمندان خوشنویس عصر امروز با حضور مسئولان و به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در محل سالن گالری نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این نمایشگاه بیش از 60 اثر خوشنویسی از 15 هنرمند خوشنویس شهرستان محمودآباد در معرض دید عموم قرار گرفت.

حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی امام جمعه محمودآباد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با فارس با تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد تصریح کرد: یکی از ارزشمندترین هنرها، هنر خوشنویسی است که همواره با فرهنگ ارزشی و قرآنی و ادبیات ما درآمیخته است.

وی افزود: بدین لحاظ به ویژه در حوزه‌های قرآنی و بهره‌گیری از آیات الهی آثار نفیس و ارزشمندی از خوشنویسی قرآنی عرضه شده است که باعث تلطیف روح انسانی و معنوی می‌شود.

حمیدرضا کوزه‌گر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد نیز اذعان داشت: حضور مسئولان شهرستان به‌ویژه امام جمعه نشان‌دهنده عنایت ویژه مسئولان به هنر و هنرمند است.

کوزه‌گر تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد نیز تلاش مضاعفی را برای حمایت همه‌جانبه از این هنرمندان به کاربسته است تا بدین وسیله عموم مردم و مسئولان نیز با فعالیت و آثار این افراد بیشتر آشنا شوند.

به گزارش فارس، علاقمندان می‌توانند تا پایان هفته دولت برای بازدید به گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول