اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم:

سی‌امین دوره تربیت مربی قرآن برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم از برگزاری سی‌امین دوره تربیت مربی قرآن همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی خبر داد.

سی‌امین دوره تربیت مربی قرآن برگزار می‌شود

محمدعلی اسدتاش امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری کلاس تدبر در قرآن برای کارمندان دانشگاه قم اظهار کرد: 100 نفر از خواهران و برادران در این دوره شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه حفظ قرآن برای کارمندان و خانواده‌های آنها از دیگر برنامه‌ها بوده که 40 نفر در آن شرکت کردند.

مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم با اشاره به برنامه‌های سال جدید دفتر فعالیت‌های قرآنی گفت: برنامه‌های این دفتر در سه بخش آموزشی، ترویجی - تبلیغی و پژوهشی ارائه می‌شود.

وی به برنامه‌های هفته قرآن دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: این هفته از 18 تا 24 آبان بوده که برنامه‌هایی مانند محفل انس با قرآن، نمایشگاه قرآن و مسابقات قرآن در این هفته برگزار می‌شود.

اسدتاش خاطر نشان کرد: دفتر فعالیت‌های قرآنی قراردادی با جامعةالقرآن منعقد کرده که بر اساس آن آزمون قرائت قرآن برای دانشجویان کارشناسی را به عنوان یک واحد درسی برگزار می‌کند.

وی تشکیل کلاس‌های حفظ قرآن، برگزاری محفل قرآنی جلوه‌های نور به صورت هفتگی، تشکیل جلسات قرآن در خوابگاه‌های دانشجویی و برگزاری اردوهای قرآنی را از دیگر فعالیت‌های جامعةالقرآن ذکر کرد.

مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم از برگزاری سی‌امین دوره تربیت مربی قرآن خبر داد و افزود: این دوره از ابتدای سال جدید در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: 45 نفر از خواهران و برادران دانشجو در طرح آموزشی تدبر شرکت کردند که از این تعداد 30 نفر موفق به اخذ گواهی‌نامه شدند.

اسدتاش عنوان داشت: 20 نفر از استادان گروه‌های آموزشی مختلف در ترم گذشته در دوره عمومی تدبر در قرآن شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش پژوهش، نشریه فصل وصل در دستور کار قرار دارد که شامل مطالب و سخنرانی‌هایی است که در نشست‌های تخصصی مطرح می‌شود.

مدیر دفتر فعالیت‌های قرآنی دانشگاه قم یادآور شد: نشست‌های تخصصی میان‌رشته‌ای با عنوان قرآن و علوم روز از سال گذشته با مشارکت و همکاری استادان دانشگاه قم برگزار شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول