اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی قزوین اعلام کرد

انعقاد قرارداد بهزیستی با 3 مؤسسه قرآنی

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگی سازمان بهزیستی استان قزوین گفت: سازمان بهزیستی قزوین با سه مؤسسه قرآنی در شهرستان‌های قزوین، آبیک، بویین‌ زهرا و البرز با هدف ارتقای آموزش قرآن کریم به جامعه هدف این سازمان قرارداد منعقد کرده است.

انعقاد قرارداد بهزیستی با 3 مؤسسه قرآنی

حجت‌الاسلام علی‌رضا رشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان قزوین در شهرستان‌های قزوین، آبیک، بویین‌ زهرا و البرز با سه مؤسسه قرآنی در سال جاری قرارداد منعقد کرده است.

دبیر شورای فرهنگی سازمان بهزیستی استان قزوین ادامه داد: با تحقق این امر تلاوت صحیح، معانی و مفاهیم قرآن کریم به شیوه‌های مختلف به مددجویان جامعه هدف بهزیستی، کارکنان بهزیستی و خانواده‌های آنان با کیفیت مطلوب آموزش داده می‌شود.

رشوند با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی استان قزوین فعالیت‌های فرهنگی خود را بر محور برنامه‌های قرآنی انجام می‌دهد، بیان کرد: این سازمان با توجه به جامعه هدف گسترده‌ای که زیر پوشش دارد، می‌تواند با اجرای برنامه‌های قرآنی نقش به‌سزایی در آموزش قرآن کریم در اقشار مختلف جامعه داشته باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سازمان بهزیستی استان قزوین شامل مراکز متعددی از جمله مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست، مراکز نگهداری از معلولان و مراکز نگهداری از سالمندان است، ابراز کرد: این سازمان برنامه‌های فرهنگی از جمله آموزش قرآن‌کریم را به مددجویان جامعه هدف بهزیستی در این مراکز به روش‌های مختلف ارایه می‌دهد تا فرهنگ قرآنی را در بین آنان ترویج دهد.

دبیر شورای فرهنگی سازمان بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی استان قزوین فعالیت‌های فرهنگی از جمله آموزش قرآن کریم را به صورت رایگان به مددجویان جامعه هدف بهزیستی، کارکنان بهزیستی و خانواده‌های آنان ارایه می‌دهد.

آموزش قرآن‌کریم به کودکان از مهم‌ترین اقدامات سازمان بهزیستی قزوین

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کودکان، مربیان و مسئولان در مهدهای کودک‌ از جمله مددجویان جامعه هدف بهزیستی است، اذعان کرد: سازمان بهزیستی استان قزوین برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله آموزش قرآن کریم بین آنان برگزار می‌کند تا آنان بتوانند این کتاب آسمانی را به شیوه صحیح تلاوت کنند.

رشوند آموزش قرآن‌کریم به کودکان در مهدهای کودک با شیوه‌های مختلف را از جمله مهم‌ترین اقدامات سازمان بهزیستی استان قزوین در حوزه فرهنگی عنوان و بیان کرد: این آموزش‌ها در سراسر مهدهای کودک‌ استان قزوین ارایه می‌شود تا کودکان به طور کامل با قرآن کریم و مفاهیم آن آشنا شوند.

دبیر شورای فرهنگی سازمان بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: مربیان مهدهای کودک‌، قرآن کریم را به شیوه‌های مختلف از جمله آموزش اخلاق را با اجرای طرح‌های گوناگون از جمله انگشتی، کاردستی، نمایش و نقاشی با یک موضوع اخلاقی هدفمند قرآنی به کودکان آموزش می‌دهند.

تلاوت قرآن کریم به مددجویان جامعه هدف بهزیستی آموزش داده می‌شود

دبیر شورای فرهنگی سازمان بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه معلولان یکی دیگر از مددجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی استان قزوین هستند، اظهار کرد: این سازمان نحوه درست تلاوت و مفاهیم قرآن‌ کریم را به آنان آموزش می‌دهد و همچنین با برگزاری مسابقات قرآنی آنان می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: سازمان بهزیستی استان قزوین هر ساله برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات قرآن کریم و جشنواره قرآنی را به مناسبت‌های مختلف بین مددجویان جامعه هدف بهزیستی، کارکنان بهزیستی و خانواده‌های آنان برگزار می‌کند تا آنان با شرکت در این مسابقات استعدادها و توانایی‌های خودشان را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه شورای فرهنگی سازمان بهزیستی استان قزوین برای ارایه خدمات فرهنگی از جمله آموزش قرآن کریم، برنامه‌های قرآنی خود را به سه گروه‌ مددجویان جامعه هدف بهزیستی، کارکنان بهزیستی و خانواده‌های آنان تقسیم‌بندی کرده است، یادآور شد: این سازمان براساس این تقسیم‌بندی به آنان خدمات قرآنی ارایه می‌دهد.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول