اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته آینده آغاز می‌شود

توزیع 40 تن گوشت قرمز در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از توزیع 40 تن گوشت قرمز از هفته آینده در استان خبر داد.

توزیع 40 تن گوشت قرمز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا کفاشی ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های این مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات گسترده‌ای در این بخش برای تنظیم بازار استان انجام می‌شود.

وی از فراهم آوردن زمینه توزیع 500 هزار جلد دفترچه برای دانش‌آموزان در سطح استان خبر داد و گفت: امسال با وجود نوسانات بازار واردات کاغذ تلاش شده است که با گرفتن مباشر در راستای توزیع دفترچه با قیمت مناسب اقدام شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: توزیع این دفترچه‌ها از 13 شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود.

کفاشی از آغاز به کار نمایشگاه پاییزه استان از 13 شهریورماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت هشت روز در مرکز استان گشایش می‌یابد.

این مسئول ادامه داد: همچنین این نمایشگاه در شهرستان‌های فردوس، قاین و نهبندان نیز بازگشایی می‌شود.

وی از گشایش 15 غرفه تنظیم بازار در این نمایشگاه و عرضه کالاهای اساسی فصل با قیمت مناسب خبر داد و افزود: 140 غرفه در این نمایشگاه با تخفیف محصولات خود را عرضه می‌کنند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین از اکنون شرایط لازم برای عرضه یک‌هزار تن میوه برای ایام آخر سال فراهم می‌شود تا در این زمان با مشکل مواجه نشویم.

کفاشی گفت: از یک ماه گذشته قراردادی با کارخانجات تولید لبنیات استان منعقد شده است که بر اساس آن این واحدهای تولیدی موظف شده‌اند که پنج قلم کالای معین را با قیمت مصوب و با اختصاص 50 درصد ظرفیت تولید خود در استان عرضه کنند.

وی ادامه داد: این پنج قلم شامل شیر پاستوریزه 900 گرمی با قیمت 900 تومان، شیر یک‌ کیلویی با قیمت یک‌هزار تومان، ماست 900 گرمی با قیمت یک‌هزار و 200 تومان، ماست یک کیلویی با قیمت یک‌هزار و 300 تومان و پنیر 400 گرمی با قیمت 2 هزار و 400 تومان است.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول