اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تنظیم بازار استان سمنان خبر داد

توزیع گوشت گرم بره با نرخ 15700 تومان در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد تنظیم بازار استان سمنان از توزیع گوشت گرم وارداتی بره به صورت روزانه با نرخ 15 هزار تا 15 هزار و 700 تومان در استان سمنان خبر داد.

توزیع گوشت گرم بره با نرخ 15700 تومان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان سمنان، گزارشی از وضع تنظیم بازار در استان سمنان ارائه کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت 91 یکی از کارهای مهم در این عرصه بود.

وی تصریح کرد: در سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان و مهدیشهر، پنج نمایشگاه با استقبال عالی و خوب مردم و در مجموع با 181 غرفه برگزار شد.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان سمنان افزود: برنامه‏‌ریزی برای توزیع 770 تن برنج تایلندی، 200 تن شکر، 150 تن گوشت مرغ با قیمت مصوب و اقلامی نظیر روغن، خرما، تخم‌مرغ، لبنیات، برنج داخلی، قند و چای و سایر مایحتاج مورد نیاز به میزان کافی و با قیمت حداقل 10 درصد کمتر از نرخ‏‌های سطح بازار انجام شد.

رهی اضافه کرد: همچنین 100 واحد صنعتی و فروشگاه زنجیره‏‌ای در طرح فروش فوق‏‌العاده کالا در سطح استان مشارکت داشتند و توزیع گوشت گرم وارداتی بره به صورت روزانه با نرخ 15 هزار تا 15 هزار و 700 تومان در استان سمنان اجرا شد.

وی تصریح کرد: همچنین گوشت مرغ با قیمت 4 هزار و 700 تومان در سطح بازار عرضه می‏‌شود و به ازای توزیع هر کیلوگرم گوشت مرغ، 2.5 کیلوگرم سویا به قیمت مصوب به مباشران تحویل داده شد.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان سمنان افزود: مجموع این اقدامات موجب شد تا استان سمنان به عنوان استان برتر در تنظیم بازار در سطح کشور شناخته شود و مورد تقدیر قرار گیرد.

رهی از توزیع 385 تن برنج از نوع شیرودی و 770 تن برنج تایلندی خبر داد که با توزیع آنها قیمت برنج در استان 10 درصد تعدیل شد.

وی به توزیع 200 تن شکر با نرخ 11 هزار و 750 ریال در استان سمنان اشاره کرد و گفت: 57 بازرس در سطح استان طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان را انجام می‏‌دهند.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان سمنان افزود: این اقدامات، هماهنگی‏‌ها و پیگیری در خصوص تنظیم بازار در سطح استان سمنان توسط دستگاه‏‌های متولی انجام پذیرفته است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول