اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی ماه مبارک رمضان

40 بازرس بر بازار کرمان نظارت دارند / قیمت گوشت گرم در کرمان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی استان کرمان گفت: 40 بازرس طی ماه مبارک رمضان در بازار کرمان حضور دارند و اجناس، قیمت‌ها و جوازها را کنترل می‌کنند.

40 بازرس بر بازار کرمان نظارت دارند / قیمت گوشت گرم در کرمان اعلام شد

فتح‌الله مویدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به فعالیت جامعه اصناف و امور صنفی استان کرمان با دو مجمع تولیدی و توزیعی اظهار داشت: هر مجمع 17 تا 20 نفر بازرس را در بازار دارد که بر قمیت‌ها و مجوزها نظارت می‌کنند و در ماه رمضان 40 بازرس در بازار حضور دارند.

عضو شورای شهر کرمان عنوان کرد: قیمت گوشت قرمز در استان کرمان بعد از استان سیستان و بلوچستان ارزان از دیگر مناطق کشور است.

مویدی افزود: هر کیلو گوشت گوساله بدون استخوان درجه یک در استان کرمان 16 هزار و 500، گوشت گوسفند درجه یک 18 هزار تومان و گوشت گوسفند درجه دو 14 تا 15 هزار تومان است.

وی از توزیع گوشت گرم به صورت وسیع در سطح شهر کرمان خبر داد و بیان داشت: در شهر کرمان و شهرستان‌ها کشتارگاه‌های دام وجود دارد و کشتار انجام می‌شود.

مویدی گفت: کشتار موجود در کرمان پاسخگوی نیاز استان نیست و واردات گوشت از دیگر مناطق از جمله سبزوار، فردوس، گناباد و بیرجند صورت می‌گیرد.

وی از ورود دام سبک و سنگین زنده به استان کرمان خبر داد و ابراز داشت: اگر این دام‌ها وارد نمی‌شد با کمبود گوشت قرمز در استان کرمان مواجه بودیم.

مویدی با اشاره به ورود دام‌های سنگین قاچاق از زاهدان به کرمان در گذشته تصریح کرد: در حال حاضر از ورود این دام‌ها جلوگیری شده و دام‌ها قرنطینه می‌شوند و سپس با نظارت دامپزشکی عمل ذبح انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: مرغ گرم نیز به اندازه کافی در بازار کرمان موجود است و شهروندان در زمینه تهیه گوشت مرغ مشکلی ندارند.

رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی استان کرمان ابراز داشت: در زمان کمبود مرغ با همکاری قصابان، کشتار دام در استان کرمان دو تا سه برابر افزایش یافت و گوشت مورد نیاز مردم تأمین شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول