اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:‌

میزان نیاز گلستان به گوشت مرغ 75 تن مرغ در روز است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت:‌ میزان نیاز استان به گوشت مرغ در حالت عادی 75 تن مرغ در روز است.

میزان نیاز گلستان به گوشت مرغ 75 تن مرغ در روز است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، ناصر فخرموحدی اظهار داشت: برای کنترل بازار و تامین نیاز مردم استان یک هزار و 700 تن مرغ گرم از تاریخ 12 تیر ماه 1390 در قالب طرح تنظیم بازار و بدون استفاده از یارانه نقدی از این تاریخ در سطح استان توزیع شد.

وی تصریح کرد:‌ بر اساس طرح مذکور در روزهای ابتدایی اجرای طرح تا 130 تن مرغ در مراکز مختلف در سطح استان توزیع شد و این در حالی است که میزان نیاز استان در حالت عادی 75 تن مرغ در روز بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت:‌ در حال حاضر بر اساس دستورالعمل‎های وزارتی و برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته، توزیع مرغ تنظیم بازار در سطح استان آغاز شده است.

فخرموحدی همچنین از برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در شش شهر بزرگ استان با 180 غرفه و فعال‎سازی 173 واحد صنفی منتخب برای برپایی فروش فوق‎العاده در ماه مبارک رمضان خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین با اشاره به بازرسی‎هایی از واحدهای صنفی گفت: بازرسی‎های انجام شده از واحدهای صنفی استان توسط بازرسان و کارشناسان این سازمان نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد:‌ این در حالی است که تعداد بازرسی‎های انجام شده از واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت:‌ همچنین کارشناسان و بازرسان حوزه معاونت بازرسی و نظارت این سازمان در قالب اکیپ‎های مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی از واحدهای موجود در استان بازدید به عمل آوردند که گشت‎های مشترک این سازمان با سازمان تعزیرات حکومتی استان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد رشد داشته است.

فخرموحدی افزود: میزان مشارکت مردم در ارائه گزارش تخلفات به ستاد خبری (تلفن 124) سازمان رشد چشمگیری داشته است که به موجب برنامه‎ریزی‎های انجام شده از سوی سازمان نسبت به مدت مشابه سال قبل، گزارشات اخذ شده توسط اداره مشارکت‎های مردمی سازمان رشد 40 درصدی داشته است.

انتهای پیام/غ/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول