اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

تولید 63 درصد گوشت سفید استان بوشهر در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از تولید 63 درصد گوشت سفید استان بوشهر در دشتستان خبر داد.

تولید 63 درصد گوشت سفید استان بوشهر در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: تامین ارزاق عمومی مردم از اهداف مهمی است که مدیران شهرستان دشتستان در آستانه ماه مبارک رمضان به آن توجه داشته‌اند و اقدامات ارزشمندی در این زمینه صورت پذیرفته است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: قبل از ماه مبارک رمضان شاهد ایجاد بحران در بازار مرغ شهرستان بودیم که با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط مسئولان شهرستان هم‌اکنون این مشکل به طور کامل مرتفع شده است.

وی افزود: با همکاری مسئولان شهرستانی بازرسی مکرری از مرغداری‌های شهرستان داشته‌ایم و با تدابیر مختلف نظم را به بازار مرغ برگردانده‌ایم.

خسروی بیان داشت: تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه و بازرسی شبانه‌روزی از مرغداری‌ها از اقدامات و برنامه‌های شهرستان برای کنترل بازار مرغ است.

این مسئول تاکید کرد: وضعیت بازار مرغ هم‌اکنون وضعیتی عادی و مطلوب است و آنچه که گاها شاهد آن هستیم در اثر جو روانی به وجود آمده در بازار است، نه در اثر کمبود مرغ.

فرماندار دشتستان با اشاره به افزایش میزان تولید مرغ در شهرستان دشتستان متذکر شد: میزان تولید مرغ شهرستان به 60 تن تولید روزانه رسیده و روزانه این میزان مرغ را تحویل استان می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان دشتستان 63 درصد از تولیدات گوشت سفید مرغ استان را به خود اختصاص داده یادآور شد: بر اساس میزان تولید مرغ شهرستان دشتستان علاوه بر تامین مرغ مورد نیاز شهرستان دشتستان توانایی تامین مرغ مورد نیاز برخی از دیگر شهرستان‌های استان را هم داریم.

خسروی اذعان داشت: کنترل بر وضعیت بازار یکی از راهکارهای اصولی به منظور بهبود وضعیت معیشتی مردم است و مدیران اجرایی شهرستان دشتستان همواره با عزم جزم در این راستا گام برداشته‌اند.

فرماندار دشتستان گفت: همواره با تمام توان برای احقاق حقوق مردم ایستاده‌ایم و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو برای دستیابی به منافع بیشتر آسایش مردم را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول