اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرامه:

بازرسی و نظارت بر بازار گوشت تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خرامه با بیان اینکه مردم باید نسبت به بازار احساس آرامش کنند، از تشدید بازرسی و نظارت بر بازار گوشت و مرغ در این شهرستان خبر داد.

بازرسی و نظارت بر بازار گوشت تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه، داریوش دهقان در جلسه ستاد تنظیم بازار گوشت این شهرستان با بیان اینکه وضعیت بازار و اقلام اساسی مورد نیاز مردم رضایت‌بخش است، گفت: جلوگیری از افزایش قیمت گوشت در بازار از وظایف اصلی این ستاد است و باید با تشکیل اکیپ‌های بازرسی علاوه بر بازرسی و رسیدگی به وضعیت واحدهای صنفی، بررسی شود.

فرماندار خرامه تصریح کرد: باید بستر خدمت‌رسانی به مردم را در سطح این شهرستان فراهم کنیم تا مردم از رفاه و آسایش، که از انتظارات اصلی آحاد جامعه است، بهره‌مند شوند.

دهقان گفت: اجناسی که در این ماه به بازار وارد می‌شود علاوه بر قیمت مناسب باید از کیفیت خوبی از هر لحاظ به ویژه بهداشتی برخوردار باشد تا رضایت بیشتر مردم جلب شود.

در ادامه جلسه حاضران نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و پس از بحث و تبادل‌نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

تشدید تیم‌های بازرسی توسط اعضای ستاد برای نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها، بازدید مستمر از قصابی‌ها و مرغ فروشی‌ها، توزیع مناسب اقلام تنظیم بازار شامل گوشت سفید و قرمز، توسط واحد امور اصناف و با همکاری فرمانداری، در سطح این شهرستان از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول