اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

750 تن گوشت مرغ گرم در استان بوشهر توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان بالغ بر 750 تن گوشت مرغ گرم با همکاری کشتارگاه‌ها و واحدهای مرغداری توزیع شده است.

750 تن گوشت مرغ گرم در استان بوشهر توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل مرحمتی صبح امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران تنظیم بازار مرغ در استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های زیادی از سوی همکاران سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاهها در ارتباط با تامین و تنظیم بازار مرغ صورت گرفت و خوشبختانه در حال حاضر قیمت مرغ در استان نسبت به سایر استان‌های همجوار پایین‌تر است.

مرحمتی افزود: با حمایت مسئولان ارشد استانی و دستگاه‌های اجرایی، کمترین مشکل در تامین این ماده پروتئینی مورد نیاز مردم بوجود آمد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در حال حاضر بطور متوسط روزانه بین 40 تا 50 تن مرغ زنده در استان کشتار و توزیع می‌شود. در ایام ابتدای ماه مبارک رمضان 300 تن مرغ منجمد برزیلی به همراه مرغ گرم توزیع شد که تاثیر زیادی در کنترل بازار و تثبیت قیمت‌ها داشت.

مرحمتی با اشاره به اینکه روند توزیع مرغ گرم همچنان ادامه خواهد داشت تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بالغ بر 750 تن گوشت مرغ گرم با همکاری کشتارگاه‌ها و واحدهای مرغداری توزیع شده است.

استاندار بوشهر نیز گفت: در مقطع پیش آمده و بحرانی که در زمینه تامین و توزیع گوشت مرغ در استان بوجود آمد هماهنگی، همدلی و مشارکت مردم و مسئولان در عین حال هماهنگی مسئولان مذهبی، سیاسی و سایر دستگاه‌ها باعث شد تا بتوانیم بر این بحران غالب آییم و بازار را مدیریت کنیم.

محمدحسین جهانبخش با تقدیر از تلاش‌های مسئولان مرتبط در امر تنظیم بازار مرغ در استان اضافه کرد: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین اقلام و مایحتاج پروتئینی مورد نیاز عموم هم‌استانی‌ها در ماه‌های آینده اندیشیده شده و گوشت مرغ و سایر اقلام متناسب با نیاز شهروندان ذخیره‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر برای مدیریت همه بحران‌ها ضرورتی است که در همه مقاطع زمانی باید این اتاق فکر را داشته باشیم تا اطلاعات را به مسئولان در زمینه مدیریت بازار ارائه دهد و بتوانیم بحران را پیش‌بینی و پیشگیری کنیم.

جهانبخش گفت: این اتاق فکر باید به ما کمک کند و اجازه ندهد تا وارد بحران شویم و چنانچه وارد بحران شدیم کار سخت و مدیریت کردن با مشکل مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول