اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر

کتاب عصر امام خمینی(ره) به 3 زبان ترجمه شد

خبرگزاری فارس: کتاب تفصیلی عصر امام خمینی(ره) به همت مؤسسه ولاء منتظر به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو ترجمه شده است.

کتاب عصر امام خمینی(ره) به 3 زبان ترجمه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یکی از قالب‌های فعالیت‌های پژوهشی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر ترجمه متون است که در این قالب کتاب‌های مفید فارسی به زبان‌های دیگر ترجمه می‌شود.

این طرح امسال برای نخستین بار در این مؤسسه در حال اجرا است و موضوعات این فعالیت‌های ترجمه‌ای، از نظام موضوعاتی که در مؤسسه ولاء منتظر بر اساس سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حال تدوین است، استخراج می‌شود.

هم‌اکنون فعالیتی که در این زمینه آغاز شده، ترجمه کتاب «عصر امام خمینی(ره)» به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو است که ترجمه انگلیسی این کتاب هم‌اکنون آماده شده و آماده انتشار است.

در کتاب «عصر امام خمینی(ره)»، عصری که امام خمینی(ره) آغاز کرد و آثاری که انقلاب اسلامی در جهان معاصر بر جا گذاشته به شیوه‌ای عالمانه بررسی شده و رشد اسلام‌گرایی در جهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در قالب آمار و ارقام در این کتاب گنجانده شده است.

همچنین در این کتاب افول قدرت آمریکا و جدا شدن کشورها از آمریکا بررسی شده و دلایل محکمی برای منزوی شدن آمریکا در این سال‌ها ارائه شده است که این دلایل ادعای استکبار را در منزوی کردن ملت ایران بی‌اعتبار می‌کند.

ترجمه این کتاب در راستای اجرای طرح عصر امام خمینی(ره) است که در مؤسسه ولاء منتظر در حال انجام است. در این طرح اقداماتی در راستای تولید محصولات رسانه‌ای در قالب فیلم داستانی، مستند، کلیپ و... در دستور کار مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر قرار گرفته است.

برگزاری مجموعه‌های نمایشگاهی در مناسبت‌های مختلف یکی از موضوعاتی است که در قالب این طرح در مؤسسه ولاء منتظر دنبال شده است.

در حوزه تحقیق و ترجمه نیز، ترجمه کامل کتاب عصر امام خمینی(ره) از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب این طرح انجام شده و می‌تواند برای علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی در جهان بسیار مفید باشد.

کتاب خلاصه عصر امام خمینی(ره) در گذشته به زبان عربی ترجمه شده و توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر به چاپ رسیده است.

این کتاب که اکنون در کشور به چاپ هجدهم رسیده نوشته احمدرضا حاجتی بوده و شامل چهار بخش با عناوین «شخصیت و عصر امام خمینی (ره)»، «عصر امام خمینی (ره) و رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر»، «علل رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر» و «عصر امام خمینی(ره) و نهضت عظیم اسلام‌گرایی» است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول