اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی همایش اندیشه‌های فلسفی شهید مطهری:

ترجمه انگلیسی اصول فلسفه و روش رئالیسم رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش بین‌المللی اندیشه‌های فلسفی شهید مطهری گفت: ترجمه انگلیسی جلد پنجم کتاب «اصول فلسفه و روش رئالیسم» در این همایش رونمایی خواهد شد.

ترجمه انگلیسی اصول فلسفه و روش رئالیسم رونمایی می‌شود

ابراهیم علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت بالای بررسی و تبیین اندیشه‌های فلسفی شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: ضرورت چنین امری موجب شد طرح همایشی با همین عنوان مطرح و تصویب شود.

وی افزود: همایش اندیشه‌های فلسفی شهید مطهری اردیبهشت‌ماه سال آینده به مدت دو روز در قم و تهران برگزار می‌شود و طی آن مقالاتی در خصوص اندیشه‌های فلسفی این متفکر شهید ارائه خواهد شد ضمن اینکه از مهمانانی از چند کشور خارجی نیز که دارای آثار برجسته‌ای در این خصوص باشند دعوت خواهد شد.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی اندیشه‌های فلسفی شهید مطهری با بیان اینکه در این همایش از حواشی استاد مطهری بر کتاب اسفار رونمایی خواهد شد گفت: رونمایی از ترجمه انگلیسی «اصول فلسفه و روش رئالسیم» از آثار گرانسنگ علامه طباطبایی که شهید مطهری حواشی آن را به رشته تحریر درآورده در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: فراخوان همایش از یک هفته پیش در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و سایر مراکز علمی توزیع شده و به بیش از 90 کشور خارجی نیز ارسال شده است.

علیپور با اشاره به همکاری مراکز مختلف در زمینه برگزاری هر چه بهتر همایش بین‌المللی اندیشه‌های فلسفی شهید مطهری ابراز کرد: مجمع عالی حکمت اسلامی بیشترین همکاری را در این خصوص داشته است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول