اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

مشکلات منطقه کوهین برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر برطرف شدن مشکلات منطقه کوهین هستم.

مشکلات منطقه کوهین برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین جشنواره برداشت گیاهان ادویه‌ای سماق امروز با حضور داوود محمدی و حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در روستای نارنده استان قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در این مراسم اظهار کرد: باید اقداماتی انجام شود تا روستائیان منطقه کوهین در فصول مختلف مشکلی از بابت آب نداشته باشند.

وی افزود: هرچه امکانات در سطح روستاها افزایش پیدا کند، مردم نیز به ماندن در روستاها علاقه‌مند شده و تولیدات کشاورزی نیز افزایش می‌یابد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید محصول سماق در منطقه نارنده استان قزوین بیان کرد: منطقه نارنده از ظرفیت خوبی در زمینه تولید محصول سماق برخوردار است که با توجه به شعار سال باید از تولیدات ملی حمایت شده و تسهیلاتی برای تولیدکنندگان سماق این منطقه در نظر گرفته شود.

حسینی اضافه کرد: سماق منطقه نارنده کیفیت بالایی دارد و کاملا طبیعی است که باید از این ثروت ارزشمند نهایت استفاده را کرد.

این مسئول با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه نمایندگان مجلس است، تصریح کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مشکلات این منطقه برطرف شود و مردم استان قزوین در آرامش زندگی کنند.

حسینی با اشاره به نبود مسجد در روستای نارنده خاطرنشان کرد: در راستای احداث محلی برای عبادت مردم روستای نارنده اقدامات لازم انجام می‌شود تا این فضا با کمک دستگاه‌‌های مسئول هرچه زودتر به مرحله اجرا درآید.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول