اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات تولید و صنعت

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: همه ظرفیت‌های استانی را برای حل مشکلات تولید و رونق‌بخشی به فعالیت واحدهای صنعتی به‌کار خواهیم گرفت.

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات تولید و صنعت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، جلسه ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان، به ریاست استاندار و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی و امیرآبادی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، نماینده بانک مرکزی و جمعی از مدیران دستگاه‌های دولتی و فعالان تولید و صنعتی استان در محل تالار معصومیه برگزار شد.

در این جلسه کرم‌رضا پیریایی استاندار قم با اشاره به تشکیل جلسه ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی استان اظهار کرد: این ستاد با تصمیم دولت و برای پیگیری مسائل و مشکلات اساسی بخش تولید فعال شده و از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت‌های استانی را برای حل مشکلات تولید و رونق‌بخشی به فعالیت واحدهای صنعتی به‌کار خواهیم گرفت افزود: در سال تولید ملی، تمرکز برنامه‌ها بر محور حمایت از تولید و رفع دغدغه‌های این بخش به عنوان راهکار اساسی مقابله با تحریم‌ها را دنبال خواهیم کرد.

استاندار قم با اشاره به اینکه در شرایط فعلی مجموعه دستگاه‌ها باید با تمام قوت و توان و همت مضاعف در خدمت تولید و حمایت از صنعت استان باشند تصریح کرد: با تشکیل ستاد تسهیل و فعال کردن کارگروه‌های فرعی تلاش خواهیم کرد تا به صورت شفاف و ریشه‌ای، مسائل و تنگناهای بخش تولید را شناسایی و رفع کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با قدردانی از اهتمام جدی مسئولان ستادی و استانی به ویژه شخص استاندار، نسبت به مسائل و مشکلات بخش تولید تصریح کرد: نگاه حمایتی به تولید ملی و تقویت کار و سرمایه ایرانی تنها راه مقابله با خنثی‌سازی توطئه‌های اقتصادی دشمن خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال تولید ملی، همه باید برای رونق و اعتلای بخش تولید تلاش کنند افزود: کوتاهی در این زمینه خیانت به نظام بوده و از هیچ کس و در هر رده و مسئولیتی پذیرفته نیست.

همچنین امیرآبادی دیگر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به بازدید اخیر مجمع نمایندگان استان از شرکت‌های صنعتی، از کمبود سرمایه در گردش، امور مالیاتی و گمرکی و کمبود امکانات زیر ساختی به عنوان مهم‌ترین مشکلات صنایع استان نام برد و ابراز امیدواری کرد که در این نشست تصمیمات خوبی برای رفع موارد یاد شده اتخاذ شود.

در ادامه این نشست پنج کارگروه فرعی ذیل ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی استان به صورت مستقل تشکیل جلسه داده و مقرر شد پس از بررسی مشکلات عمومی و اختصاصی واحدهای تولیدی استان، نتیجه جلسات کارگروه‌ها و جمع‌بندی موارد در نشست اصلی ستاد تسهیل با حضور استاندار قم، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای ستاد مطرح و تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول