اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

مشکلات شهرک‌های صنعتی ساری در استان پیگیری شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ بعضی از مشکلات شهرک صنعتی ساری باید در استان و شهرستان تصمیم‌گیری شود و بعضی از مشکلات نیز به صورت استانی باید برطرف شود.

مشکلات شهرک‌های صنعتی ساری در استان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدرمضان شجاعی  پیش از ظهر امروز به همراه نائب رئیس کمیسیون صنایع  و دیگر عضو این کمیسیون از شهرک صنعتی شماره یک ساری بازدید کرد.

نمایندگان مردم اهر و بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با شجاعی همراه بودند.

سید رمضان شجاعی کیاسری در این بازدید، اظهار داشت: ‌کمیسیون صنایع در بازدید‌های این چنینی از شهرک‌های صنعتی، ابتکار خوبی به خرج داده است.

وی با بیان اینکه کار قانونگذاری و نظارت بر آن، جدای از کار اجرایی است، متذکر شد:‌ اما در مجموع شنیدن مشکلات صنعتگران می‌تواند موضوعات کلان کشور در این زمینه را تسهیل کند.

شجاعی به اشاره به اینکه شاید از مجموعه این مشکلات بتوان نسخه‌ای برای صنعت کل کشور پیچید، تصریح کرد:‌ حضور اعضای کمیسیون صنایع مجلس می‌تواند منجر به نظارت دقیق‌تر شود و بررسی مشکلات و تصمیم‌گیری‌ها باید با حضور وزیر باشد.

این مسئول با بیان اینکه برخی از مشکلات خاص این شهرک است، گفت:‌ بعضی از مشکلات این شهرک باید در استان و شهرستان تصمیم‌گیری شود و مشکلاتی است که می‌توانیم در استان برطرف کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استاندار مازندران هفته آینده از شهرک صنعتی شماره یک ساری بازدید می‌کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول