اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی سنندج تاکید کرد

تدوین مشکلات اقتصادی کردستان برای طرح در شورای گفت‌وگو

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی سنندج بر تدوین مسائل و مشکلات اقتصادی استان توسط کمیسیون‌‌های اتاق برای طرح در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تاکید کرد.

تدوین مشکلات اقتصادی کردستان برای طرح در شورای گفت‌وگو

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدسعید نقشی‌زادیان صبح امروز در بیستمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی سنندج بر الزام کمیسیون‌ها به تدوین مسائل و مشکلات استان در زمینه‌های مختلف برای طرح در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرده است و تعامل مناسبی بین بخش دولتی و خصوصی برای تصمیم‌گیری در مورد مسائل اقتصادی استان به وجود آمده است.

نقشی‌زادیان تاکید کرد: اعضای کمیسیون‌های اتاق مسائل و مشکلات مربوط به حوزه‌های صنعت، معدن، تجارت، بازرگانی و کشاورزی را به صورت کارشناسی شده دسته‌بندی و برای طرح در جلسات شورای گفت‌وگو به دبیرخانه شورا ارائه نمایند.

وی همچنین خواستار مشارکت اعضای هیئت نمایندگان و کمیسیون‌ها در تنظیم بودجه پیشنهادی سال 92 اتاق سنندج شد و گفت: بودجه سالانه تصویر برنامه سالیانه سازمان و تشکیلات است که می‌تواند هنجارهای سازمانی را ساماندهی و امور سازمان را ارزیابی کند.

به گفته نقشی‌زادیان، بودجه سالانه می‌تواند نقاط قوت و ضعف سازمان را بازتاب دهد و شاخص و الگویی برای تصمیم‌گیری و قضاوت مدیران باشد و بر این اساس وی خواستار مشارکت کمیسیون‌ها و اعضای هیئت نمایندگان برای ارائه پیشنهادات بودجه‌ای بر پایه اعداد، آمار و ارقام تا پایان شهریورماه جاری شد.

انتقاد از رتبه‌بندی کارت‌های بازرگانی

هوشنگ صداقت، عضو هیئت نمایندگان اتاق سنندج در این نشست از اجرای طرح رتبه‌بندی کارت‌های بازرگانی انتقاد کرد و نسبت به پیامدهای اجرای آن در استان‌های امثال کردستان هشدار داد.

وی از هیئت نمایندگان خواستار بررسی و جمع‌بندی پیامدهای اجرای این طرح شد.

در این جلسه کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج مسئول پیگیری مسائل و مشکلات رتبه‌بندی کارت‌های بازرگانی شد.

نصب کنتورهای هوشمند بهره‌برداران در شورای گفت‌وگوی استان بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی نیز در این جلسه بر بررسی  و طرح نصب کنتورهای هوشمند و تغییر تابلوهای برق بهره‌برداران بخش کشاورزی تاکید و پیشنهاد کرد: وزارت نیرو در راستای طرح تعادل‌بخشی و نصب کنتورهای هوشمند هزینه‌ای از کشاورزان و بهره‌برداران دریافت نکند.

حسن محمدی همچنین خواستار تعدیل تعرفه‌های گواهی مستثنیات و کل تعرفه‌های مربوط به نظام مهندسی کشاورزی شد که در این راستا کمیته‌ تخصصی سه نفره‌ای برای بررسی امور تشکیل شد که باید زیرنظر کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی فعالیت کند.

فاروق کیخسروی، رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق نیز در این نشست با اشاره به چاپ شماره نخست نشریه سامان از اعضای هیئت نمایندگان خواست که نظرات و پیشنهادات اصلاحی و ابتکاری خود را برای غنابخشی به محتوای نشریه ارائه نمایند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول