اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

رفع مشکلات اقشار کم درآمد، مبنای کار دولت و مجلس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: رفع مشکلات معیشتی اقشار کم درآمد، مستضعف و محروم مبنای کار دولت و مجلس قرار گرفته است.

رفع مشکلات اقشار کم درآمد، مبنای کار دولت و مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در حاشیه مراسم افتتاح دفتر مردمی ارتباطات شهرستان آبیک با اشاره به این حدیث امام علی (ع) که مردم باید از گذشتگان عبرت بگیرند، اظهار کرد: در طول تاریخ افرادی بوده‌اند که نامشان به نیکی یاد می‌شود و افرادی نیز هستند که به بدی از آنها یاد می‌شود که در تاریخ انقلاب اسلامی شهید رجایی و باهنر افرادی بودند که نامشان به نیکی در تاریخ می‌درخشد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان نباید گذشته خود را فراموش کنند، افزود: دلیل ماندگاری نام شهید رجایی این بود که گذشته‌اش را فراموش نکرد لذا ما مسئولان هر موقعیت و جایگاهی که در نظام داریم نباید گذشته خود را فراموش کنیم، چراکه اگر گذشته خود را فراموش کنیم، آغاز بدبختی و بیچارگی ماست.

این مسئول ادامه داد: همه مسئولان نظام باید بدانند که مردم به آنان عزت بخشیده‌اند و بر مسند پست و مقام نشانده‌اند، لذا نباید به چند روزی که در مسند ریاست هستند دلخوش کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم نباید خدمات عظیمی را که نظام به آنان کرده، فراموش کنند و باید قدر شناس باشند، گرچه انتظارات و توقعات از نظام وجود دارد ولی مردم نظام اسلامی را با هیچ نظامی عوض نمی‌کنند.

حسینی تأکید کرد: حزب‌اللهی‌ها و متدینین جامعه باید در برابر کسانی که می‌گویند خدمات نظام کم است، بایستند و همگام با ضد انقلاب، سخنان آنان را تکرار نکنند.

مبارزه با آمریکا برای داشتن نظام اسلامی، ضروری است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در بخش دیگری از سخنان خود مبارزه با آمریکا را برای داشتن نظام اسلامی ضروری خواند و افزود: آمریکایی‌ها با تبلیغات دروغین خود می‌خواهند دنیا را علیه نظام اسلامی بدبین کنند و این در حالی است که هر زمانی که آمریکا علیه کشورمان به مبارزه برخاسته به دلیل ایستادگی ملت ایران با شکست مواجه شده است.

حسینی ادامه داد: امروز آمریکا تحریم‌های مطلق را علیه کشورمان ایجاد کرده، گرچه ما را با مشکلاتی مواجه کرده است که امری طبیعی است ولی مسئولان نیز از پنج سال گذشته با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نام‌گذاری سال‌ها با محوریت اقتصادی غفلت کردند و تصور و پیش‌بینی چنین تحریم‌هایی را نکردند.

وی افزود: فروش پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی به اکثر کشورها و رشد 25 درصدی صادرات در شش ماهه گذشته در این زمینه، اتکای دولت به مردم در بخش کشاورزی و صنعت و خروج دولت از تک محصولی و پول نفت، جلوگیری از فلج شدن اقتصاد کشور با سیاست‌ها و روابط خاص با کشورها از منافع تحریم‌ها است.

حسینی تصریح کرد: علاوه بر اینکه مسئولان باید ضرورت‌ها را تشخیص دهند، مردم نیز باید هزینه‌ها را در مصارف زندگی کاهش دهند و از کالای ایرانی استفاده کنند تا بتوان با خرید کالاها و اجناس ایرانی به رشد اقتصادی کشور کمک کرد.

این مسئول بر وحدت، همدلی، پندپذیری و استفاده مسئولان از مشاوران متخصص در امور مختلف تأکید کرد و گفت: مسئولان باید در خدمت به مردم کم نگذارند و از مسیر اسلام و انقلاب منحرف نشوند تا آسیبی به نظام وارد نشود.

حسینی بیان کرد: با توجه به شرایطی که امروز در کشور موجود است، دولت و مجلس بر روی در اختیار قرار دادن ارز ارزان به افرادی که نیازشان ضروری است و در اختیار قرار دادن ارز گران به افرادی که ارز را برای نیازهای غیر ضروری می‌خواهند، توافق دارند.

وی اظهار امیدواری کرد که دفتر ارتباطات مردمی منشأ خیر و برکت و نیز راهگشای بخشی از گره‌ها و مشکلات مردم و شهرستان آبیک شود.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول