اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

مشکلات راوند تا زمان شهر شدن ادامه دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که راوند به شهر ارتقاء نیافته مشکلات آن نیز ادامه دارد.

مشکلات راوند تا زمان شهر شدن ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباسعلی منصوری صبح امروز در نشست مردمی با اهالی منطقه راوند و خزاق از توابع شهرستان کاشان، محرومیت‌زدایی را مبنای فعالیت‌های خود اعلام کرد و اظهار داشت: ارتقای راوند به شهر باعث برطرف شدن مشکلات و رشد و توسعه این منطقه صنعتی می‌شود.

وی یکی از زیرساخت‌های تأسیس استان کاشان را افزایش شهر و شهرستان‌های تابعه کاشان اعلام کرد و گفت: ارتقای مناطق راوند، خزاق، طاهرآباد و مشکات به شهرستان برای تأسیس استان کاشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: افزایش شهر و شهرستان‌های منطقه کاشان به معنای قیچی شدن کاشان نیست بلکه یکی از زیرساخت‌های مهم برای تأسیس استان کاشان است.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات منطقه راوند کاشان از گذشته تاکنون ادامه داشته گفت: در گذشته نیز زمانی که صحبت از الحاق آران و بیدگل به کاشان بود، در صورت تحقق الحاق، امروز نامی از شهرستان آران و بیدگل نبود. 

منصوری، راوند را مستحق ارتقاء به شهر دانست و با اشاره به اینکه این امر نیز محقق می‌شود بیان داشت: ارتقاء راوند به شهر برعهده من و مسئولانی است که در این منطقه خدمت می‌کنند.

وی،‌ راوند را جایگاه مردان بزرگ دانست و تأکید کرد: مرزبندی جغرافیایی راوند باید به گونه‌ای باشد که راوند بزرگ همچنان بزرگ بماند و به آنچه که استحقاقش را دارد برسد.

در نشست مردمی نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل با اهالی منطقه راوند و خزاق کاشان کمبود سرانه فضاهای سبز  ورزشی، بهداشتی، عدم وجود مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی، نیروی انتظامی، نبود فضاهای آموزشی تفکیک شده از اتباع خارجی، فرهنگسرا، بروز بحران خشکسالی و بی‌آبی و همچنین مشکلات تخریب ابنیه تاریخی، سرریز جمعیت مهاجر کاشان به راوند، پل اتوبان کاشان - قم - اصفهان، عدم نصب تابلوهای راهنمای منطقه، تصرفات غیرقانونی اراضی راوند و عدم اجرای مصوبات طرح سفیران خدمت در راوند تنها بخشی از مشکلات این دو منطقه بود که توسط نمایندگان آنان تشریح شد.

منطقه راوند کاشان با 30 هزار نفر جمعیت ساکن یکی از مراکز صنعتی شهرستان کاشان، در پنج کیلومتری کاشان و در مسیر جاده ترانزیتی جنوب به شمال کشور و جاده قدیم کاشان - قم و همجوار با اتوبان کاشان - قم - اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول