اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج:

رسانه‌ای کردن مشکلات درمانی ایراد نیست

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج با اشاره به نقش رسانه‌ها در شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای حوزه سلامت گفت: رسانه‌ای کردن مشکلات درمانی و بهداشتی را ایراد نمی‌دانم.

رسانه‌ای کردن مشکلات درمانی ایراد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کیان دهراب‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سلامت به معنی رفاه کامل اجتماعی، روحی و جسمی است که تحقق این مهم تنها با انسجام و هماهنگی بخش‌های مختلف جامعه میسر می‌شود.

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج بیان کرد: روزمرگی در سلامت آفتی است که اگر فرصت‌ها و تهدیدهای این بخش را شناسایی نکنیم به آن مبتلا می‌شویم.

دهراب‌پور ادامه داد: متضرر اصلی کوتاهی، قصور و روزمرگی در سلامت، مردم هستند و تنها آن‌ها از این موضوع زیان می‌بینند.

این مسئول بخش سلامت که به تازگی به این سمت منصوب شد، تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در بخش درمان مشکلات زیادی وجود دارد که لازم است در این حوزه حساس که مردم نیز مطالبات زیادی در آن دارند با تلاش و انسجام این مشکلات روز به روز کمتر شوند.

وی گفت: در بخش سلامت، ما با حیات و ممات مردم سر و کار داریم و اشتباهات و کم‌کاری‌ها در این بخش در دید عموم مردم است.

دهراب‌پور با اشاره به اهتمام جدی مسئولان بیمارستان امام سجاد یاسوج به رفع برخی مشکلات موجود، تصریح کرد: حوزه درمان و مشکلات آن بیشتر در دید مردم و عموم جامعه است در حالی که مسائل بخش بهداشت کمتر نمایان هستند.

*انتصابم کاملا تخصصی و به دور از مسائل سیاسی بوده است

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج ابراز داشت: نه تنها انعکاس مشکلات بخش سلامت را ایراد نمی‌بینم، بلکه آن را فرصتی برای رفع مشکلات و کمبودها می‌دانم.

وی اضافه کرد: از طریق تعامل با رسانه‌ها می‌توان ایرادات را مدیریت کرد و امکانات و منابع را به صورت بهینه چیدمان کرد تا بهترین نفع و سود به مردم برسد.

دهراب‌پور در بخش دیگری از صحبت‌هایش، انتصاب خود به عنوان رئیس بیمارستان امام سجاد را فارغ از مسائل سیاسی خواند و تاکید کرد: پذیرش این مسئولیت هیچ ارتباطی با مسائل سیاسی و نفوذ برادرم در عرصه سیاست نداشته و این انتصاب کاملا بر اساس تخصص و تجربه‌ای بوده است که از سال 83 تاکنون در بخش سلامت داشته‌ام.

وی از رسانه‌ها خواست تا بیمارستان امام سجاد (ع) را برای بهبود خدمات‌دهی به مردم یاری کنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول